بررسی علت تغییرات سود عملیاتی "رافزا"
به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت رایان هم افزا در خصوص تغییرات بیش از 30 درصدی سود عملیاتی دوره 6 ماهه منتهی به 31 شهریور 1403 نسبت به دوره مشابه سال قبل توضیحاتی ارائه نمود.
مدیرعامل سایپا یدک در بازدید از تعمیرگاه های مرکزی 2 و 6 سایپا، بر ضرورت افزایش ظرفیت پذیرش، تسریع در ترخیص خودرو و همچنین تکریم بیش از پیش مشتریان تاکید کرد.
به گزارش سایپانیوز، اردلان حسینی، مدیرعامل سایپایدک با حضور در تعمیرگاه های مرکزی شماره 2 سایپا واقع در سه راه آذری و تعمیرگاه مرکزی شماره 6 واقع در باقرشهر، ضمن گفت وگو با مشتریان، در جریان روند خدمات رسانی به آنها قرار گرفت.
مدیرعامل سایپایدک در جریان این بازدید ضمن قدردانی و تشکر از فعالیت های کارکنان و تعمیرکاران تعمیرگاه های مرکزی افزود: افزایش کیفیت خدمات در تعمیرگاه های مرکزی، افزایش ظرفیت پذیرش، سرعت در ترخیص و تحویل خودرو به مشتریان و تکریم بیش از پیش مشتریان، از جمله مواردی است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت رضایت مشتریان و تاکید مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا بر این امر مهم، تمام تلاش ما در سازمان خدمات پس از فروش سایپا بر افزایش رضایت مشتری متمرکز شده و کسب رتبه نخست خدمات پس از فروش برای نخستین بار، بیانگر مسیر درست ما در این فرآیند است.
مدیرعامل سایپایدک گفت: با برنامه ریزی های انجام شده، تعداد خودروهای متوقف در تعمیرگاه های مرکزی نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش مواجه شده و در تلاش هستیم که آمار خودروهای متوقف را به حداقل برسانیم.
حسینی همچنین با اشاره به استفاده از تجهیزات پیشرفته در تعمیرگاه های مرکزی سایپایدک، بر ضرورت ارتقاء دانش فنی تعمیرکاران و کارشناسان فنی تاکید کرد و گفت: آموزش مداوم و پیوسته دانش فنی و حرفه ای کارکنان یک ضرورت مهم است که ارتباط مستقیمی با توسعه فرهنگ مشتری مداری دارد.
وی با تاکید بر اهمیت و نقش خدمات پس از فروش بر افزایش ارزش و اعتبار برند سایپا، گفت: باید تمام توان خود را به کار بگیریم تا رضایت مشتریان گروه خودروسازی سایپا در بالاترین سطح ممکن فراهم شود.
برچسب ها سایپا مدیرعامل سایپا یدک
{{name}}
{{content}}