معاون حمل و نقل اداره کل راهداری البرز خبر داد؛

نصب 28 سامانه نظارت تصویری و ثبت تخلف جدید در جاده های البرز

کرج- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده های البرز از نصب 28 سامانه جدید نظارت تصویری و ثبت تخلف جدید در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

میثم قدمی در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: در راستای پایش ترافیک و کنترل سرعت در محورهای مواصلاتی استان البرز و پاسخگویی هر چه بهتر به هموطنان 18 دستگاه دوربین نظارت تصویری جدید و 10 دستگاه سامانه پلاک خوان و ثبت تخلف با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد تومان در سطح محورهای مواصلاتی استان البرز نصب خواهد شد.

وی با بیان اینکه 26 دستگاه سامانه نظارت تصویری موجود و 35 دستگاه سامانه تردد شمار و ثبت تخلف در جاده های استان نیز به روزرسانی می شوند، مطرح کرد: سامانه های نظارت تصویری و ثبت تخلف در سطح آزادراه تهران - کرج - قزوین، جاده کرج - کندوان، آزادراه تهران – شمال، محور جدید هشتگرد – طالقان، محور اشتهارد و جاده قدیم کرج - هشتگرد نصب خواهند شد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده های استان البرز خاطرنشان کرد: هموطنان می توانند در هر لحظه از شبانه روز از طریق تماس با تلفن گویای 141 و ارتباط با کارشناسان از آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان مطلع شوند.

نظرات

captcha