استاندار یزد: حمایت از بخش صنعت، وظیفه همه دستگاه های اجرایی است

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی استانداری یزد، "محمدرضا بابایی" در نشست مشترک با اعضای کمیسیون های تخصصی خانه صنعت، معدن و تجارت استان با قدردانی از تلاش های صنعتگران و کارآفرینان استان افزود: براساس آیات قرآن کریم، هر عملی که در راستای خدمت و نفع رساندن به مردم انجام شود، ماندگار خواهد بود. وی با اشاره به روایتی از پیامبر(ص) مبنی بر اینکه «بهترین انسان ها، نافع ترین آنها برای خلق خداست» اظهار کرد: کارآفرینی از مصادیق این روایت بوده و در واقع خداوند به آنان نعمتی را عطا کرده که برون داد آن باید منفعت رساندن به مردم باشد. عالی ترین مقام اجرایی استان یزد در بخش دیگری از سخنانش حمایت از صنعت و صنعتگران را از مهم ترین وظایف مجموعه های دولتی برشمرد و تصریح کرد: این حمایت و پشتیبانی از صنعت در حقیقت به معنی خدمت به مردم خواهد بود.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی استانداری یزد، "محمدرضا بابایی" در نشست مشترک با اعضای کمیسیون های تخصصی خانه صنعت، معدن و تجارت استان با قدردانی از تلاش های صنعتگران و کارآفرینان استان افزود: براساس آیات قرآن کریم، هر عملی که در راستای خدمت و نفع رساندن به مردم انجام شود، ماندگار خواهد بود.

وی با اشاره به روایتی از پیامبر(ص) مبنی بر اینکه «بهترین انسان ها، نافع ترین آنها برای خلق خداست» اظهار کرد: کارآفرینی از مصادیق این روایت بوده و در واقع خداوند به آنان نعمتی را عطا کرده که برون داد آن باید منفعت رساندن به مردم باشد.

عالی ترین مقام اجرایی استان یزد در بخش دیگری از سخنانش حمایت از صنعت و صنعتگران را از مهم ترین وظایف مجموعه های دولتی برشمرد و تصریح کرد: این حمایت و پشتیبانی از صنعت در حقیقت به معنی خدمت به مردم خواهد بود.

وی اشتغالزایی توسط صنعتگران را نشانه نبوغ و قدرت این منابع انسانی ارزشمند استان دانست و افزود: در آینده نزدیک، جلسه ای به منظور بررسی مصداقی مسائل و دغدغه های موجود برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ می شود.

استاندار یزد در پایان با تاکید بر اینکه بیشترین زمان را برای رفع دغدغه کارآفرینان استان در حوزه گردشگری، اقتصادی، صنعتی، کشاورزی و غیره صرف خواهیم کرد گفت: بدون تردید ذره ای از حمایت و پشتیبانی از صنعتگران استان دریغ نخواهیم کرد.

نظرات

captcha