گفت و شنود/ رفته توی سیب!

شبکه فارسی زبان « ایران اینترنشنال » از روزنامه های مدعی اصلاحات، مخصوصاً روزنامه هم میهن تعریف و تمجید می کرد که نوشته بودند ایران نباید به حمله اسرائیل پاسخ بدهد!

به گزارش مشرق ، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: شبکه فارسی زبان « ایران اینترنشنال » که تحت مدیریت منوشه امیر، مدیر سابق رادیو اسرائیل اداره می شود و تعدادی از بهائیان فراری در آن فعالیت می کنند، بخش عمده ای از برنامه دیشب خود را به تحسین و تقدیر از چند روزنامه مدعی اصلاحات اختصاص داد و بخش عمده دیگری را صرف حمله و ناسزاگویی به روزنامه کیهان کرد.

گفتم: حالا چی می گفت؟!

گفت: از روزنامه های مدعی اصلاحات، مخصوصاً روزنامه هم میهن تعریف و تمجید می کرد که نوشته بودند ایران نباید به حمله اسرائیل پاسخ بدهد! و به کیهان فحش می داد که چرا نوشته باید به حمله اسرائیل پاسخ کوبنده ای داد.

گفتم: برخی از مدعیان اصلاحات به مقابله ایران با داعش هم اعتراض داشتند!

گفت: اگر داعش را قلع و قمع نکرده بودیم که در شهرهای ایران حمام خون راه می انداختند.

گفتم: خب اگر جواب حمله رژیم صهیونیستی را هم ندهیم ، همان جنایاتی را که در غزه و لبنان مرتکب شده است در ایران هم مرتکب خواهد شد.

گفت: چرا در حالی که جنایات وحشیانه و هولناک رژیم صهیونیستی همه مردم دنیا را علیه این رژیم جعلی برانگیخته است، برخی از مدعیان اصلاحات در نوشته ها و اظهارنظرهای خود با رژیم صهیونیستی همسوئی می کنند؟!

گفتم: معلم نقاشی به دانش آموزان گفت عکس یک کِرم را بکشید. یکی از بچه ها عکس سیب کشید! معلم پرسید پس کِرمش کجاست؟ گفت؛ رفته توی سیب!

نظرات

captcha