فرماندار ویژه گنبدکاووس:

دستگاه های اجرایی در انجام سرشماری کشاورزی همکاری کنند

گنبدکاووس-فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: دستگاه های اجرایی در انجام سرشماری کشاورزی همکاری و پشتیبانی لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی دهرویه عصر یکشنبه در جلسه شورای اداری بر لزوم انجام کامل وظایف از سوی مدیران ادارات و نهادها در گنبدکاووس تاکید کرد و گفت: خدمت به مردم و جلب رضایت آنها باید بدون وقفه ادامه یابد.

دهرویه ضمن مهم دانستن سرشماری عمومی کشاورزی، بر لزوم همکاری و پشتیبانی همه ادارات و نهادها در انجام این رخداد آماری تاکید کرد و از رسانه ها خواست به فعالان بخش کشاورزی جهت مشارکت در سرشماری، آگاهی بخشی کنند.

رئیس شورای اداری گنبدکاووس بر جهاد تبیین جبهه مقاومت، ایجاد روحیه وحدت، تقریبی، اشاعه روحیه حماسه، مقاومت و ایجاد فضای تبلیغی در شهرستان تاکید کرد و افزود: دشمنان با انجام تبلیغات سو سعی دارند تا دستگاه ها را ناکارآمد جلوه دهند و مردم را نسبت به نظام و آینده نا امید کنند.

وی بر سرکشی و نظارت بر عملکرد ادارات و نظارت بر بازار و فراهم کردن شرایط سوخت جایگزین نانوایی ها و نظارت بر فعالیت پمپ بنزین ها تاکید کرد و خواستار انجام تمهیدات خود مراقبتی و خود حفاظتی دستگاه های اجرایی شد.

معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان با اشاره به آغاز سرشماری کشاورزی از 12 آبان گفت: فرآورده های کشاورزی گلستان به تنهایی نیاز 36 روز جمعیت کشور را تأمین می کند.

مهدی سعادت فر با مهم دانستن سرشماری و نقش آمار در تأمین امنیت غذایی کشور، اظهار کرد: این سرشماری به صورت حضوری و تلفنی برگزار و نتایج آن در اختیار متولیان برنامه ریزی قرار خواهد گرفت.

نظرات

captcha