تمدید قرارداد بیمه آسیا و سازمان امور مالیاتی کشور برای هفتمین سال

بیمه آسیا برای هفتمین سال متوالی با انعقاد قرارداد بیمه ای با سازمان امور مالیاتی کشور، کلیه امور بیمه ای این سازمان را اعم از بیمه های درمانی، بیمه های اموال و بیمه های زندگی، به انجام می رساند.

عصراقتصاد: به گزارش روابط عمومی بیمه آسیا، با حضور مسعود بادین نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل و همچنین فرامرز خجیر عضو هیات مدیره و معاون فنی بیمه های اشخاص و مسئولیت و غلامرضا سرلک معاون فنی بیمه های اموال، تفاهم نامه بیمه ای با سازمان امور مالیاتی کشور به امضا رسید.

بنا بر این گزارش، در نشست تمدید این تفاهم نامه بیمه ای، عباس فردوسی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان امور مالیاتی کشور، با اعلام رضایت کامل کارکنان این سازمان از خدمات بیمه آسیا در سال های اخیر، این شرکت بزرگ بیمه ای را در صنعت بیمه دارای شاخص های عملیاتی و فنی بالا و ارزنده توصیف کرد و از تداوم همکاری فی مابین ابراز خرسندی نمود.

مدیرعامل بیمه آسیا نیز در این نشست، با اشاره به توانمندی بالای مالی و فنی این شرکت در صنعت بیمه کشور، اظهار امیدواری کرد، همکاری بین سازمان امور مالیاتی و بیمه آسیا، سطح تعاملات بیمه ای در کشور را ارتقا بخشد.

گفتنی است، بر اساس تفاهم نامه فی ما بین بیمه آسیا و سازمان امور مالیاتی، حدود 150 هزار نفر از کارکنان این سازمان و خانواده آنان در سراسر کشور تحت پوشش بیمه های تکمیل درمانی، عمر و حوادث، آتش سوزی، اتومبیل و سایر پوشش های بیمه ای اموال و اشخاص بیمه آسیا قرار می گیرند.

برچسب ها بیمه آسیا تفاهم نامه بیمه ای

نظرات

captcha