آماده باش دستگاه های ایمنی و امنیتی استان قزوین

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین، گفت: لازم است که نیروهای امدادی و آتش نشانی استان آمادگی کامل و واکنش سریع برای مقابله با حوادث احتمالی داشته باشند.

خبرگزاری تسنیم از قزوین، عباس کاظمی در جلسه قرارگاه عملیاتی پدافند غیرعامل استان قزوین که امروز در محل سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد، بر اهمیت آمادگی زیرساخت های حیاتی استان تأکید و اظهار داشت: باید تمام توان خود را به کار گیریم تا در حوزه های زیرساختی به ویژه حوزه آب شرب هیچ حادثه ای رخ ندهد.

وی ادامه داد: برای مقابله با حوادث احتمالی وجود نانوایی های سیار دارای اهمیت است و به همین منظور باید بخشی از نانوایی های استان قزوین به سیستم دوگانه سوز مجهز شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین افزود: در حال حاضر بخشی از نانوایی های استان قزوین به این سیستم مجهز هستند، دوگانه سوز کردن نانوایی ها باید با اولویت بندی انجام شود و نانوایی های آزادپز در اولویت قرار گیرند.

پدافند غیرعامل از بهترین روش های دفاعی است

کاظمی خاطرنشان کرد: به منظور حفظ امنیت و ایمنی شهروندان لازم است که نیروهای امدادی و آتش نشانی استان آمادگی کامل و واکنش سریع برای مقابله با حوادث احتمالی داشته باشند.

به گزارش تسنیم، در این جلسه که با سردار محمدحسین آل اسحاق رئیس حوزه ریاست سازمان پدافند غیرعامل برگزار شد، مدت زمان آمادگی نیروهای آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ها، اورژانس و مدیریت بحران استان قزوین برای مقابله با حوادث شیمیایی و حوادث احتمالی نیز مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظرات

captcha