جمع آوری بیش از 10 میلیارد ریال کمک های مردمی چهارمحال و بختیاری به جبهه مقاومت

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای فراخوان جمع آوری کمک های مردمی، بیش از 10 میلیارد ریال در 22 پایگاه ثابت و سیار هلال احمر برای لبنان، یمن و جمع آوری شده است.

مسعود مثنوی اظهار کرد: از ابتدای فراخوان جمع آوری کمک های مردمی، بیش از 10 میلیارد ریال در 22 پایگاه ثابت و سیار هلال احمر و با استقرار 33 دستگاه کارتخوان برای جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی برای لبنان، یمن وغزه در خانه های هلال، مصلی ها، هیات های مذهبی، مساجد، پایگاه های امداد و نجات، مراکز آموزشی و دانشگاهی، درمانی و اداری و همچنین میادین پرتردد شهرهای استان جمع آوری شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری افزود: جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی برای این کشورها در قالب پویش «به وقت همدلی»،  با مشارکت بیش از 80 نفر از اعضای امدادگران و نجاتگران، داوطلبان، مربیان، اعضای خانه های هلال و جوانان محقق شده است.
 
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر  چهارمحال و بختیاری، مثنوی گفت: مردم خیر و نیک اندیش استان می توانند به صورت غیرحضوری و با مراجعه حضوری به این مراکز نسبت به اهدای کمک های نقدی و غیر نقدی خود اقدام کنند.

انتهای پیام

نظرات

captcha