خانواده اسرای صهیونیست همچنان در خیابان های فلسطین اشغالی

خانواده اسرای صهیونیست موجود در غزه، به اعتراضات خود علیه سیاست های بنیامین نتانیاهو و کارشکنی هایش در برابر امضای توافق مبادله اسرا، ادامه می دهند.

خبرگزاری تسنیم، رسانه های عبری زبان خبر دادند، خانوده اسرای اسرائیلی موجود در غزه اعلام کردند، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل به کارشکنی خود ادامه داده و قصدی برای نهایی کردن توافق مبادله اسرا با حماس را ندارد.

شبکه رادیو و تلویزیون سراسری رژیم صهیونیستی (کان) در گزارشی در این رابطه اعلام کرد، خانواده اسرای اسرائیلی در بیانیه ای تاکید کردند، نگران آن هستند که وقت کشی های نتانیاهو و کارشکنی هایش در مقابل نهایی شدن توافق مبادله با جنبش حماس تا ابد ادامه پیدا کند زیرا به این نتیجه رسیده اندکه نتانیاهو مذاکرات را فقط برای مذاکرات انجام می دهد.

خانواده معترضین که به همراه جمع زیادی از معترضین در تل آویو و در مقابل مقر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی تجمع کرده بودند، شعارهایی را علیه سیاست های نتانیاهو و کابینه اش سر دادند.

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی هم به نقل از مادر یکی از صهیونیست های اسیر گفت: نتانیاهو قصدی برای انجام مذاکره در مورد فرزندش ودیگر اسرا را ندارد او فقط وعده های دروغین می دهد و به رغم گذشت 386 روز از اسارتشان عملا کاری برای آنها نکرده است.

این شبکه تلویزیون عبری زبان به نقل از اعضای خانواده یکی از اسرای صهیونیست هم گزارش داد: نتانیاهو به دنبال آن است که این جنگ تا ابد ادامه پیدا کند، زیرا هدف از بقا در قردت است و برای بقای خود در قدرت دست بتسلئیل سموتریچ وزیر دارایی و ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی را باز گذاشته تا سرنوشت فرزندانمان را مشخص کند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی هم به نقل از شماری از خانواده اسرای صهیونیست خبر داد، آنها به شدت نگران آن هستند که تنش های منطقه ای به معنای صدور حکم مرگ بستگان اسیرشان باشد.

برگزاری تظاهرات شنبه ها در سراسر سرزمین اشغالی تظاهرات علیه دولت نتانیاهو در سرزمین های اشغالی تظاهرات گسترده اطراف منزل نتانیاهو در قدس تظاهرات اعتراض آمیز در تل آویو به خشونت کشیده شد

این تظاهرات در حالی برگزار شد که رسانه های صهیونیستی از اعزام هیئتی به ریاست رئیس موساد به دوحه برای رایزنی جهت از سرگیری مذاکرات خبر دادند.

تظاهرات مشابهی در مناطق مختلف فلسطینی اشغالی از جمله قیصریه که محل اقامت نتانیاهو در آن واقع است برگزار شد.

انتهای پیام/

نظرات

captcha