وقوع یک حادثه سخت در شمال فلسطین اشغالی

رسانه های رژیم صهیونیستی از وقوع یک حادثه سخت در شمال فلسطین اشغالی خبر می دهند.

به گزارش مشرق ، رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که یک حادثه سخت امنیتی در شمال فلسطین به وقوع پیوسته و بازرسی نظامی، انتشار اخبار و جزئیات این حادثه را ممنوع اعلام کرده است.

در حملات مکرر حزب الله به مواضع اشغالگران در نوار مرزی جنوب لبنان و در نزدیکی مرز فلسطین اشغالی، شماری از نظامیان صهیونیست کشته و زخمی شدند و بنا به اذعان رسانه های رژیم صهیونیستی، عملیات تخلیه مجروحان اسرائیلی در دو جبهه لبنان و غزه ادامه دارد.

شبکه الاقصی شنبه شب به نقل از منابع میدانی محلی وابسته به شهرک نشینان اسرائیلی و فعالان عملیاتی در مرز لبنان اعلام کرد که پنج نیروی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در درگیری های امروز در جنوب لبنان کشته شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی از دوشنبه دوم مهر حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که با پاسخ قوی حزب الله روبرو شده است.

براساس گزارش وزارت بهداشت لبنان، حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به لبنان تاکنون 2 هزار و 653 شهید و هزاران زخمی برجای گذاشته است.

حزب الله لبنان در مقابل هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرده بلکه از همان دقایق اولیه، عملیات های متعدد علیه مواضع و شهرک های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داده و طی روزها و ساعت های گذشته با پرتاب صدها موشک، مواضع ارتش رژیم صهیونیستی را موشک باران کرده است و همچنین به شکار نظامیان و ادوات زرهی اشغالگران در نبرد زمینی ادامه می دهد.

نظرات

captcha