کاربران عربی چگونه نتانیاهو را مسخره کردند؟

گزارش ها حکایت از آن دارد که کاربران عربی نوع عملیات رژیم صهیونیستی علیه ایران را به تمسخر گرفته اند.

به گزارش مشرق ، کاربران عربی نوع عملیات رژیم صهیونیستی علیه ایران را به تمسخر گرفته اند:

نتانیاهو موش زیرزمینی شد/ «کمال شرف»، کاریکاتوریست عرب با نمایش چهره نتانیاهو در شمایل موش زیرزمینی که دست خود را برای فندک زدن موشک به سوی ایران از زمین بیرون آورده، حمله ادعایی صهیونیست ها علیه ایران را به تمسخر گرفته است.

موشک ها برای بیدار کردن مردم در نماز صبح / «انیس منصور»، کاربر عرب زبان هم نوشت: هدف از این حمله، بیدار کردن مردم برای نماز صبح بود! یک ماه تهدید! یک هفته لو رفتن اطلاعات حمله!! نتیجه فقط ترقه و بادکنک؟ و 100 هواپیما! اسرائیل تمام شد و سقوط کرد و این رژیم در مسیر نابودی است.

ایرانیان نگران نشدند / «خالد الشملان»، بازیکن سابق تیم شمشیربازی کویت: اسرائیل از حمله به ایران خبر می دهد، اما کلیپ ها از ایران نشان می دهد که خبر خاصی نیست!

پاسخ کوتاه اسرائیل به ایران / کاربر عرب زبان با «بسمة الزنکوی»، فیلمی از پرتاب بطری توسط یک پیرمرد را با عنوان پاسخ کوتاه اسرائیل به ایران منتشر کرده است!

حمله اسرائیل از سر ناچاری/ المحروقی، کاربر عمانی: اسرائیل برای حفظ آبرو و جلب رضایت حامیان عرب صهیونیست خود، با ترقه به ایران زد.

چرا اردن اجازه داد؟ / سامی محمد الحجایا، کاربر اردنی: کاربر اردنی نوشته است: چرا نیروهای ما اجازه دادند از حریم هوایی ما برای حمله به ایران استفاده شود؟

تمسخر حمله اسرائیل با تنه درخت / «کرم»، کاربر عربی با انتشار فیلمی که در آن یک جوان مشغول بلند کردن و پرتاب یک تنه سنگین درخت است و ناگهان به زمین می خورد، در عنوان فیلم نوشته است: حمله اسرائیل به ایران

نظرات

captcha