جایزه "موسیقی و ترانه" متفاوت از سال های گذشته

فراخوان جایزه «موسیقی و ترانه» برای نخستین بار در چهلمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر متفاوت از سال های گذشته برگزار می شود.

خبرگزاری تسنیم، برای کشف استعدادهای تازه در عرصه شعر و ترانه متناسب با گونه های مختلف فرهنگ موسیقایی، جشنواره بنا دارد متفاوت از سال های گذشته از تمامی استعدادهای نسل نو در بخش رقابتیِ جایزه «موسیقی و ترانه» با محوریت «وفاق ملّی» برای مشارکت حداکثری دعوت به عمل آورد.

در سال های گذشته ترانه هایی مورد داوری قرار می گرفت که دارای مجوز دفتر موسیقی برای آلبوم ها و تک آهنگ ها بود. از جشنواره چهلم تمامی ترانه های ارسالی به دبیرخانه در بخش رقابتی جایزۀ «موسیقی و ترانه» مورد داوری قرار خواهند گرفت.

اعضای شورای سیاست گذاری جشنواره موسیقی فجر معرفی شدند

تمامی ترانه هایی که از تاریخ 1402/01/01 تا 1403/07/01 در قالب تک آهنگ، آلبوم موسیقی و یا آهنگ ترانه به صورت رسمی منتشر شده اند، می توانند تا 15 آذر سال جاری در این بخش از طریق سامانۀ «بامک» شرکت کنند (هر ترانه سرا می تواند حداکثر 2 اثر ارسال نماید).

تندیس جشنواره و لوح تقدیر به نفرات اول تا سوم به همراه مبالغ 150، 125 و 100 میلیون ریال اهدا خواهد شد.

چهلمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر به همت دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، توسط انجمن موسیقی ایران به دبیری رضا مهدوی از 23 تا 29 بهمن ماه سال جاری در بخش های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی همزمان در تهران و استان های دیگر برگزار و جایزه موسیقی و ترانه، موسیقی و رسانه، موسیقی فیلم، آهنگسازی، اجرای صحنه ای، تک آهنگ و نشست های پژوهشی برنامه های دیگر این دوره از جشنواره خواهد بود.

انتهای پیام/

نظرات

captcha