ایجاد 75 هزار فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور ضمن اشاره به ایجاد 75 هزار فرصت شغلی توسط بسیج سازندگیT گفت: 123 هزار فرصت شغلی سال گذشته ایجاد شد.

- اخبار استانها -

سردار محمد زهرایی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان با بیان اینکه شهرستان کاشان مقدمات کنگره ملی شهدا را فراهم می کند، اظهار داشت: بسیج سازندگی بر اساس منویات مقام معظم رهبری گسترش کمی و کیفی گروه های جهادی را در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 62 هزار گروه جهادی فعال در سطح کشور وجود دارد، افزود: به دنبال تخصصی کردن و انسجام شبکه گروه های جهادی هستیم به نحوی که تخصصی کردن به منزله ارائه آموزش های لازم به گروه های جهادی جامعه هدف است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور ضمن اشاره به تعریف عرصه فعالیت مشخص به منظور اثربخشی بهتر، خاطرنشان کرد: موکب هایی هر استان فراهم می کند تا یک ماه در لبنان حضور داشته باشد و با گروه های جهادی در عرصه های مختلف ارائه خدمات داشته باشند.

وی ضمن اشاره به تقویت خودسازی اعضای گروه های جهادی، گفت: در بحث اشتغال زایی نیز 123 هزار فرصت شغلی ایجاد شد که مورد تایید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار قرار گرفت و با صحت 94 درصدی بالاترین دستگاه در صحت سنجی هستیم.

اعلام آمادگی بسیج سازندگی برای تکمیل مدارس کشور

زهرایی با بیان اینکه در سال جاری نیز به دولت قول ایجاد 150 هزار فرصت شغلی دادیم، تصریح کرد: در حال حاضر نیمی از این فرصت شغلی محقق شده است و از آنجا که تسهیلات از ماه تیر به بعد رونق می گیرد قطعا تحقق این فرصت های شغلی در نیمه دوم ماه بیشتر است.

انتهای پیام/801/

نظرات

captcha