مدیر موسسه قرآنی حضرت خدیجه کبری (س) زنجان:

شناسایی ظرفیت های مردمی در مباحث قرآنی در اولویت است

زنجان-مدیر موسسه قرآنی حضرت خدیجه (س) زنجان گفت: یکی از اولویت های این موسسه، شناسایی ظرفیت های مردمی در مباحث قرآنی است.

به گزارش خبرنگار مهر، رباب ناصر صبح شنبه در حاشیه بازدید نماینده ولی فقیه در استان از مؤسسه قرآنی حضرت خدیجه (س) زنجان، اظهار کرد: حضور و بازدید نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان, از این مؤسسه بسیار روحیه بخش، امیدآفرین و باعث دلگرمی بوده است.

وی با اشاره به اهمیت حضور مسؤولان استان در محل این مؤسسه، افزود: انتخاب یک مؤسسه قرآنی و مردمی در یک منطقه محروم برای بازدید، به عنوان یکی از اولین بازدیدهای استانی، نشان دهنده جایگاه و اولویت مباحث قرآنی و برنامه ریزی های کلان فرهنگی و مذهبی امام جمعه زنجان برای استان است.

مدیر مؤسسه قرآنی حضرت خدیجه (س) زنجان ابراز کرد: امیدواریم با حضور امام جمعه زنجان در این مؤسسه، شاهد تحول و شکوفایی عظیمی در مباحث قرآنی، از جمله تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تربیت 10 میلیون حافظ قرآن باشیم.

ناصر خاطرنشان کرد: حضور میدانی و شناسایی ظرفیت های بالقوه مردمی استان در مباحث قرآنی، مذهبی و فرهنگی، توسط نماینده ولی فقیه در استان می تواند راهگشای تصمیم گیری ها و سیاست گذاری های فرهنگی و مذهبی استان بوده و از تصمیم گیری های یک شبه و لحظه ای غلط جلوگیری کند.

نظرات

captcha