حضور 2100 نفر در رویداد رسانه ای کنگره شهدا کاشان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان از حضور 2100 نفر در رویداد رسانه ای کنگره شهدا کاشان و پنجمین رویداد رسانه ای این شهرستان خبر داد.

- اخبار استانها -

سرهنگ کریم اکبری در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به برگزاری پنجمین رویداد رسانه ای تولیدات موبایل گرافی در شهرستان کاشان، اظهار داشت: این دوره از این رویداد با حضور دو هزار و 100 نفر در قالب 70 تیم برگزار شد.

وی آشنا کردن قشر جوان و نوجوان با نام و سیره شهدا را از جمله و اهداف برگزاری پنجمین رویداد رسانه ای تولیدات موبایل گرافی در شهرستان کاشان اعلام کرد و افزود: این گروه ها سیره شهدا را در قالب تولیدات رسانه ای و موبایلی به جامعه معرفی می کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان این رویداد از سری برنامه های کنگره ملی شهدای کاشان برگزار شد، خاطرنشان کرد: در این رویداد تمامی شهدای در قالب پوستر، استوری موشن یا تصاویر محتوای شهدا به تولید محتوا پرداخته شد.

وی ضمن اشاره به بخش تخصصی پنجمین رویداد رسانه ای تولیدات موبایل گرافی در شهرستان کاشان گفت: در این بخش نقش مؤثر شهرستان کاشان و شهدای شاخص این شهرستان در دفاع مقدس تولید محتوا صورت گرفت.

رقابت دانش آموزان خراسان جنوبی در رویداد رسانه ای بصیرا

اکبری ضمن اشاره به اهمیت رسانه تصریح کرد: در این رویدادهای رسانه ای تولیدات قابل توجهی صورت می پذیرد و در این ایام که رسانه نقش مهمی دارد برگزاری رویدادهای رسانه ای اهمیت بیش از پیش دارد.

انتهای پیام/801/

نظرات

captcha