توصیه کی روش به موسیمانه برای آمدن به استقلال در روز قربانی شدن تیم ملی فوتبال

به گزارش ایرنا، 4 آبان 1403 با اخبار مختلفی از حوزه ورزش ایران و جهان همراه بود که روی خروجی سرویس ورزشی خبرگزاری ایرنا منتشر شد.

به گزارش ایرنا، 4 آبان 1403 با اخبار مختلفی از حوزه ورزش ایران و جهان همراه بود که روی خروجی سرویس ورزشی خبرگزاری ایرنا منتشر شد.

نگاهی به نوع برخورد منتقدان و قلعه نویی؛ تیم ملی گوشت قربانی دعواها نشود

در حالی برخی منتقدان و سرمربی تیم ملی با تندترین واکنش ها در حال نقد یکدیگر هستند که به نظر می رسد با با شکل گرفتن فضای نقد و تعامل منصفانه، تیم کشورمان در مسیر جام جهانی ضربه نخورد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

تیم نوجوانان هندبال ساحلی ایران بر بام آسیا ایستاد

تیم هندبال ساحلی نوجوانان ایران پس از کسب سهمیه مسابقات جهانی، با شکست تایلند قهرمانی خود در قاره کهن را تکرار کرد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

موسیمانه: برای آمدن به استقلال با کی روش مشورت کردم/ سطح انتظارات را می دانم

سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال، گفت: قبل از آمدن به ایران و قبول هدایت استقلال، با چند نفر از جمله کارلوس کی روش مشورت کرده و با شناخت کامل به تهران سفر کردم. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

فرزام: می خواهم از مربیگری تیم ملی روئینگ فاصله بگیرم/ داشته های ما در این رشته ناچیز است

سرمربی تیم ملی روئینگ، گفت: 15 سال است به صورت مستمر به عنوان سرمربی فعالیت می کنم و می خواهم مدتی از هدایت تیم ملی فاصله بگیرم. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

گاریدو: شمس آذر تیم پیچیده ای است/ بازیکنان جوان باید خودشان فرصت ها را ایجاد کنند

سرمربی پرسپولیس، گفت: می خواهیم در دیدار مقابل شمس آذر که تیم پیچیده ای است، برنده باشیم و به روند خوبمان ادامه دهیم. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

پاسخ گزارشگر ژیمناستیک به انتقادات از او

گزارشگر و کارشناس رشته ژیمناستیک نسبت به برخی از اظهارات رئیس این فدراسیون المپیکی واکنش نشان داد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

چینی: مدیران که نمی توانند برای استقلال گل بزنند/ به حریف چندصد میلیون دلاری باختیم

پیشکسوت استقلال، گفت: بازیکنان استقلال مقابل النصر عربستان در فاز دفاعی عملکرد خوبی را به نمایش گذاشته و اجازه خودنمایی به رقیب ندادند. با این حال حریف چندصد میلیون دلاری از یک غفلت استفاده کرد و به برتری رسید. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

خاتونی: همه زحمات ما در دوچرخه سواری بر باد رفت؛ فدراسیون ورزشکاران خود را دور انداخت!

بانوی رکاب زن کشورمان با انتقاد از سیاست های فدراسیون دوچرخه سواری، گفت: مسئولان فدراسیون با در پیش گرفتن سیاست های عجیب، ورزشکاران خود را دور انداخته و همه زحمات سال های اخیر ما را بر باد داد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

آنچلوتی: ال کلاسیکو سخت و رقابتی است/ یامال برای همه تیم ها خطرناک خواهد بود

سرمربی رئال مادرید، ال کلاسیکو را یک مسابقه سخت و رقابتی دانست و عنوان کرد که بازیکنانش باانگیزه و آماده بازی فرداشب هستند. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

سمیعی: سکوت کردم تا تنش ها زیاد نشود/ با موسیمانه به دنبال آقایی در آسیا هستیم

مدیرعامل باشگاه استقلال در مراسم معارفه سرمربی جدید آبی های پایتخت عنوان کرد که در این فصل به دلیل اینکه حواشی و تنش های تیم زیاد نشود، سکوت کرده است. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

فلیک: بی صبرانه منتظر سوت آغاز ال کلاسیکو هستم/ به خودمان ایمان داریم

سرمربی آلمانی بارسلونا در نشست خبری ال کلاسیکوی فرداشب، اشاره کرد که به بازیکنانش اطمینان دارد و آنها مشتاقانه آماده حضور در این مسابقه هستند. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

نظرات

captcha