اورونوف نیم فصل از پرسپولیس جدا می شود؟
هافبک تهاجمی ملی پوش ازبکستانی تیم پرسپولیس همچنان از یک تیم قطری پیشنهاد دارد و ظاهرا می خواهد از این تیم جدا شود.
به گزارش ایرنا از سازمان هواپیمایی کشوری، «جعفر یازرلو» درباره اقدام برخی شرکت های هواپیمایی در نحوه حمل آلات موسیقی در توضیحاتی، افزود: حمل آلات موسیقی داخل کابین نیز از این مقررات مستثنی نیست. هر مسافر طبق مقررات می تواند به شرط آنکه شرایط ابعاد و وزن بار داخل کابین را رعایت کند، با خود بار همراه داشته باشد.
به گزارش ایرنا از سازمان هواپیمایی کشوری، «جعفر یازرلو» درباره اقدام برخی شرکت های هواپیمایی در نحوه حمل آلات موسیقی در توضیحاتی، افزود: حمل آلات موسیقی داخل کابین نیز از این مقررات مستثنی نیست. هر مسافر طبق مقررات می تواند به شرط آنکه شرایط ابعاد و وزن بار داخل کابین را رعایت کند، با خود بار همراه داشته باشد.
وی توضیح داد: بار همراه از نظر وزنی در بین شرکت های هواپیمایی محدود به هفت کیلو و از نظر ابعاد محدود به یک چمدان با اندازه کوچک حداکثر به ابعاد 56 در 45 در 10 سانتی متر می شود که یا باید در فضای بالای سر مسافر یا زیر پای مسافر جای گیرد.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: در برخی از هواپیماهای موجود در کشور که ظرفیت حمل مسافر 100 نفر و کمتر از آن را دارند مانند هواپیمای CRJ، این ابعاد هم امکان پذیر نیست و جامه دانی در کابین پذیرفته نمی شود و به داخل کابین بار هواپیما منتقل می شوند؛ بر این اساس پذیرفتن لوازم شخصی مسافر در داخل کابین هواپیما به عنوان بار مجاز رایگان، تابع نوع هواپیما است که باید از شرکت هواپیمایی و قبل از خرید بلیت هواپیما استعلام شود.
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری اضافه کرد: با توجه به اینکه آلات موسیقی ابعاد مختلفی دارند و بیشتر حجیم هستند تا سنگین، چنانچه در قسمت بالای سر مسافران یا زیر پای مسافر جای نگیرند، در هنگام پرواز می تواند ایمنی مسافرین را به خطر اندازد که در این گونه موارد طبق مقررات یا باید در قسمت بار هواپیما نگهداری شوند یا تحت شرایط extra seat for cabin baggage بر روی صندلی اضافه برای حمل کالا داخل کابین پذیرفته شود.
یازرلو در پایان یادآور شد: سازمان هواپیمایی کشوری به عنوان نهاد حاکمیتی مقررات کلی و لازم را به شرکت های هواپیمایی ابلاغ می کند و شرکت ها نیز بر اساس مقررات ابلاغی، رویه های عملیاتی و بازرگانی خود را تدوین و اجرا می کنند. چنانچه رویه های شرکت های هواپیمایی مغایر با مقررات کلی ابلاغی و یا خلاف قوانین تشخیص داده شود سازمان هواپیمایی کشوری به موضوعات ورود خواهد کرد.
{{name}}
{{content}}