مدیرکل آموزش وپرورش فارس: تربیت تک بعدی به دانش آموزان تیزهوش ضربه می زند

یه گزارش ایرنا، فرشید قاسمی روز دوشنبه در گردهمایی مدیران مدارس استعدادهای درخشان فارس اظهار کرد: براساس سند تحول بنیادین قرار است دانش آموزان در 6 ساحت تربیت شوند که یکی از آنها ساحت علمی و فناورانه است.

یه گزارش ایرنا، فرشید قاسمی روز دوشنبه در گردهمایی مدیران مدارس استعدادهای درخشان فارس اظهار کرد: براساس سند تحول بنیادین قرار است دانش آموزان در 6 ساحت تربیت شوند که یکی از آنها ساحت علمی و فناورانه است.

وی افزود: مدیران مدارس تیزهوشان فارس بکوشند تربیت تمام ساحتی دانش آموزان این مدارس را در دستور کار خود قرار دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس ادامه داد: در این مسیرمطالعه مستمر، بهره مندی از فناوری های نوین و هوش مصنوعی می تواند در موفقیت یک مدیر مدرسه تیزهوشان موثر باشد.

قاسمی بیان کرد: بهره مندی از روش های علمی در درونی کردن ارزش ها اهمیت بالایی دارد و چنان که به غذای جسم اهمیت می دهیم باید به نیازهای معنوی و روحی دانش آموزان نیز توجه شود.

محمدمهدی متحدزاده، معاون آموزش و پرورش فارس نیز در این گردهمایی گفت: انتظار می رود دانش آموزان مدارس سمپاد در همه عرصه های علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی و همه جشنواره ها از برگزیدگان باشند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش فارس در ادامه گفت: ابتدا باید دانش آموزان هویت یابی و سپس هدایت تحصیلی شوند.
علیرضا شجاعی پور ادامه داد: در امتحانات نهایی امسال شاهد رشد نمره های دانش آموزان سمپاد بودیم و پیشنهاد می شود برای تشریح و تبیین اهمیت سوابق تحصیلی در کنکور، یکی از موضوعات کلاس های آموزش خانواده مدارس، سوابق تحصیلی باشد.

نظرات

captcha