آزادی 15 زندانی در شهریار/ اشتغال 56 مددجو تسهیل شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار با اشاره به آزادی 15 زندانی در شهریار گفت: علاوه بر آزادی زندانیان، 56 مددجو نیز پس از آزادی جهت اشتغال به مراکز مختلف معرفی شدند.

- اخبار استانها -

به گزارش تسنیم از شهریار، مهدی محمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ارائه خدمات مختلف به خانواده زندانیان گفت: توجه ویژه به حقوق زندانیان، خانواده آنها و مراقبت بعد از خروج از برنامه های تحولی در دستگاه قضایی است.

وی افزود: دادستانی شهرستان شهریار در راستای ارائه خدمات مطلوب، برنامه های منسجمی برای انجمن حمایت از زندانیان تعریف کرده است.

دادستان شهرستان شهریار تصریح کرد: در شش ماه نخست سال جاری اقدامات مالی و مددکاری متعددی از قبیل کمک های انجمن به خانوداه های زندانیان، مصاحبه حضوری و مشاوره قضایی و روانشناسی به 1035 نفر ارائه شده است.

محمدی با بیان اینکه 159 نفر به مراکز حمایتی کمیته امداد و بهزیستی از خانواده هی زندانیان معرفی شدند، افزود: 56 مددجو از محکومان آزاد شده به مراکز مراقبت بعد از خروج از زندان جهت اشتغال معرفی شده است.

وی به ایجاد اشتغال 18 نفر از همسر زندانیان اشاره کرد و گفت: 783 خانواده از بسته های حمایتی به مناسبت دهه کرامت، ماه محرم و توزیع بن خرید رفاه بهره مند شدند.

دادستان شهرستان با اشاره به واریز وجوه نقدی به حساب 446 سرپرست خانواده زندانی اشاره کرد و افزود: کارگاه آموزشی مهارت های زندگی برای 139 نفر برگزار و 12 خانواده مددجویان جهت تامین جهیزیه فرزندانشان و پرداخت کمک هزینه تحصیلی انجام شده است.

بهره گیری از از ظرفیت ها برای حمایت از زندانیان و خانواده ها

وی با بیان اینکه 31 خانواده مددجویان زندانیان در تمدید و پرداخت وام ودیعه مسکن و پرداخت اجاره بها منزل کمک شده است، گفت: 31 نفر به بانک قرض الحسنه جهت دریافت وام و بازدید میدانی از منازل مددجویان نیز انجام گرفته است.

محمدی در پایان با اشاره به جلب رضایت 15 شاکی منجر به آزادی زندانیان خاطرنشان کرد: خدمات دادستانی به خانواده های زندانیان و مددجویان همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظرات

captcha