رییس سازمان بسیج سازندگی: 20 هزار طرح محرومیت زدایی در کشور بهره برداری می شود

به گزارش ایرنا، سردار محمد زهرایی روز چهارشنبه در جشنواره جهادگران کردستان اظهار کرد: جریان کنونی محرومیت زدایی در کردستان مطلوب است و هزار و 500 گروه جهادی فعال در زمینه های تخصصی و عام فعالیت دارند.

به گزارش ایرنا، سردار محمد زهرایی روز چهارشنبه در جشنواره جهادگران کردستان اظهار کرد: جریان کنونی محرومیت زدایی در کردستان مطلوب است و هزار و 500 گروه جهادی فعال در زمینه های تخصصی و عام فعالیت دارند.

وی افزود: از جمله عرصه های فعالیت این گروه ها می توان به آبرسانی روستایی، طرح آبخیزداری و جاده دسترسی به مزارع و دیگر طرح های حوزه روستایی اشاره کرد.

رییس سازمان بسیج سازندگی تاکید کرد: از هر آنچه در توان داریم برای تقویت فعالیت بیشتر گروه های جهادی در کردستان و انجام پروژه های محرومیت زدایی استفاده می کنیم.

سردار زهرایی با بیان اینکه 62 هزار گروه جهادی در کشور فعال است، اضافه کرد: جدیدترین عرصه فعالیت این گروه های جهادی، کمک به جبهه مقاومت است که جمع آوری کمک ها نقدی و غیرنقدی مردم کشور را بر عهده دارند و در کنار آن تیم های تخصصی به مرزهایی مانند مرز سوریه به منظور کمک، اسکان و درمان آوارگان فلسطینی اعزام شده اند.

لازمه رفع مشکلات کشور داشتن روحیه جهادی است

استاندار کردستان هم با بیان اینکه جز با کار جهادی و روحیه انقلابی نمی توان مشکلات کشور را سامان داد، افزود: آمادگی کمک به سپاه و بسیج در جهت خدمت رسانی و محرومیت زدایی در روستاهای استان را داریم و از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.

آرش لهونی افزود: جهادگران بسیج به صورت شبانه روزی برای رفع مشکلات و محرومیت زدایی در استان تلاش می کنند و باید برای کمک به آنان تمام تلاش خود را بکار گیریم.

وی یادآور شد: دغدغه دولت نیز رفع مشکلات مردم است، به همین دلیل آمادگی همراهی و همکاری با سپاه جهت توسعه و پیشرفت کردستان را داریم.

سپاه در کنار مردم

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان هم با بیان اینکه جهادگران همواره در جهت خدمت به مردم تلاش می کنند، گفت: سپاه در هر شرایطی در کنار و همراه مردم است.

سردار امان الله گشتاسبی با بیان اینکه جهادگران همواره برای خدمت به مردم تلاش می کنند، اضافه کرد: کار جهادگران و گروه های جهادی بسیج، کاری است که در راه خدا و بی منت برای خدمت به مردم انجام می شود.

وی فلسفه وجودی گروه های جهادی و بسیج سازندگی سپاه را بر مبنای خدمت رسانی به مردم برشمرد و گفت: جهادگران همواره سنگ تمام گذاشته و در جهت رفع مشکلات روستاها تلاش می کنند.

نظرات

captcha