پویش مردمی «هر خانواده یک پتو» در گیلان راه اندازی شد

مدیرکل کمیته امداد گیلان از اجرای پویش مردمی «هر خانواده یک پتو» با هدف کمک به مردم جنگ زده لبنان و فلسطین خبر داد.

به گزارش ایکنا از گیلان، سیدمجتبی جلالی پور، مدیرکل کمیته امداد استان امروز، دوم آبان ماه از اجرای  پویش مردمی «هر خانواده یک پتو» در استان خبر داد و اظهار کرد: امروز ندای مظلومیت از سرزمین های لبنان و فلسطین به گوش می رسد، جایی که خواهران و برادران مسلمان و بی گناه ما، در میان آتش و خون، در برابر ظلم و ستم ایستاده اند و هر لحظه با چالش های جدیدی در راه حفظ کرامت انسانی و استقلال خود مواجه هستند.

وی افزود: حال وظیفه دینی، انسانی و ملی ماست که در کنار این مردم صبور و مقاوم بایستیم؛ کمک های مردمی هرچند کوچک، می تواند گامی بزرگ برای نجات زندگی کودکان، زنان و مردانی باشد که در میان آوار جنگ و بی عدالتی، به حمایت و همدلی نیاز دارند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان گفت: ما امدادگران و مردم نوعدوست استان گیلان باید دست یاری به سوی مردم مظلومی که از خانه و کاشانه خود آواره شده و به کشور دوست و همسایه سوریه پناه آورده اند دراز کنیم و نشان دهیم که ما هم در برابر دردها و رنج های آن ها مسئولیت داریم.

جلالی پور گفت: هر همکار امدادگر و مردم خیر گیلانی با اهدای یک یا چند تخته پتوی نو یا در حد نو و یا پرداخت کمک های نقدی برای خرید پتو از طریق شماره گیری کد دستوری #013*8877* و یا به شماره کارت 0487-5003-9979-6037 نزد بانک ملی می توانند به پویش «هر خاواده یک پتو» پیوسته و وظیفه انسانی و اسلامی خود را ادا کند. کمک های شما، در قالب مالی یا اقلام ضروری، نوری در دل تاریک ترین لحظات زندگی این مردم خواهد بود.

انتهای پیام

نظرات

captcha