جهاددانشگاهی استان سمنان دو تفاهم نامه همکاری امضا کرد

ایسنا/سمنان جهاددانشگاهی استان سمنان و شرکت هوشمند آرمان هماره به منظور ایجاد و گسترش همکاری های مشترک آموزشی، پژوهشی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

علی منصفی راد رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان 2 آبان در جلسه انعقاد این تفاهم نامه همکاری گفت: این تفاهم نامه به منظور ایجاد و گسترش همکاری های مشترک در زمینه برگزاری دوره های تخصصی کوتاه مدت و همچنین تولید و تجاری سازی محصولات دانش بنیان و فناورانه بین جهاددانشگاهی استان سمنان و شرکت هوشمند آرمان هماره منعقد می شود.
وی افزود: هم افزایی جهاددانشگاهی سمنان و شرکت هوشمند آرمان هماره در توسعه فناوری، کارآفرینی دانش بنیان، و حمایت از ایده های نوآورانه  همراه با ارائه مشاوره های تخصصی در زمینه مالکیت فکری از جمله اهداف انعقاد این تفاهم نامه همکاری است.
رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان با تشریح زمینه های همکاری مشترک ادامه داد: تمام اقدامات اجرایی این توافق نامه در قالب قراردادهای جداگانه ای منعقد می گردد و تلاش می شود که نهایت همکاری برای اجرایی شدن مفاد این توافق نامه و دستیابی به اهداف تعیین شده آن صورت پذیرد.
مدیرعامل شرکت هوشمند آرمان هماره نیز در این نشست با ابراز خرسندی از آغاز همکاری مشترک با مجموعه آموزشی و پژوهشی جهاددانشگاهی استان سمنان گفت: همکاری در طراحی و اجرای برنامه ها، کنگره ها، همایش ها، سمینارها، نشست های تخصصی، کارگاه های آموزشی و پژوهشی، همکاری در استفاده از امکانات آموزشی طرفین از جمله فضای فیزیکی امکانات نرم افزاری و سخت افزاری برای برگزاری دوره های آموزشی مشترک و غیر مشترک و بکارگیری شیوه های نوین آموزشی از جمله موضوعات این تفاهم نامه همکاری است.
مهدی اخلاقی افزود: برگزاری دوره های آموزشی و ارزیابی مستمر میزان اثربخشی و کارآمدی آنها، استفاده از توانمندی های طرفین در پیشبرد و بهره برداری از فناوری نوین استفاده از متخصصان و صاحبنظران جهاددانشگاهی در تهیه و تدوین برنامه ها و دوره های آموزشی مشترک و همچنین همکاری دو جانبه به منظور تبیین نیازمندی ها و ترسیم چشم اندازهای پژوهشی و آموزشی طرفین در راستای توسعه و به کارگیری فناوری های نوین از دیگر مفاد و موضوعات مهم در این تفاهم نامه همکاری است.
رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان همچنین از انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک بین این نهاد و مؤسسه ملی قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(س) خبر داد.
علی منصفی راد گفت: این تفاهم نامه همکاری در راستای تحقق مفاد سند تحول بنیادین آموزش کشور و همچنین دستیابی به اهداف تعیین شده مبنی بر بستر سازی توسعه و تقویت فعالیت های قرآنی و مهارت های مربوط به این عرصه مبارک و نورانی علی الخصوص معارف حفظ قرآن و تربیت ده میلیون حافظ که از منویات مقام معظم رهبری است منعقد شده است.
وی اضافه کرد: آموزش مربیان، در اختیار قراردادن بسته های آموزشی، ایجاد دسترسی قرآن آموزان جهت ثبت نام در سامانه، تسهیل جهت برگزاری آزمون و صدور گواهی پایان دوره، صدور گواهی آموزشی برای قرآن آموزان و مربیان ، برگزاری کلاس های آموزش قرآن بر اساس چارت آموزشی تبلیغ و جذب حداکثری قرآن آموز ، برگزاری مراسمات ملی و مذهبی جهت ارتباط قرآن آموزان با مناسبت های ملی و مذهبی، جذب و ایجاد عضویت مدیران و مربیان و قرآن آموزان و اولیای آنها به سامانه خیرین قرآنی وابسته به مؤسسه، شرکت دادن قرآن آموزان در مسابقات از جمله موضوعات همکاری در این تفاهم نامه است.
انتهای پیام

نظرات

captcha