ثبت روزی 8000 تماس با سامانه 137 پلاس شهرداری تهران

رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی شهرداری تهران (137 پلاس) با اشاره به ادغام دو سامانه 1888 و 137 و تشکیل سامانه یکپارچه 137 پلاس اظهار کرد: به طور میانگین روزانه 8 هزار تماس و پیام از سوی شهروندان در این سامانه ثبت و برای پیگیری به نواحی و سازمان های مربوطه ارجاع می شود.

به گزارش ایسنا، مهدی وحدت کار در مانور آمادگی نیروهای اجرایی مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی شهرداری منطقه 19 در برابر بحران های طبیعی با بیان اینکه تسریع در پاسخگویی به پیام و تماس های شهروندان در اولویت کاری کارشناسان ثبت پیام سامانه قرار دارد، اظهار کرد: سامانه 137پلاس گوش شنوای مدیریت شهری برای شهروندان بوده و بعضاً بسیاری از موضوعات غیرمرتبط با شهرداری که مرتبط با سازمان های دیگر از جمله آب، برق، گاز و اصناف است توسط مردم به سامانه 137پلاس گزارش داده می شود.

وی با تأکید بر آمادگی نیروهای اجرایی 137 پلاس به جهت مواجهه با بحران های پیش رو مانند تغییرات جوی تصریح کرد: خدماتی که اکیپ های اجرایی سامانه 137 پلاس در زمان بحران ها و در کف میدان انجام می دهند مصداق بارز خدمت گزاری بدون منت به شهروندان است.

رئیس مرکز سامانه 137 پلاس در ادامه افزود: با توجه به چالش ها و مشکلاتی که در زمان بحران در شهر بوجود می آید برای آمادگی نیروهای اجرایی در برابر این بحران ها و بلایای طبیعی توجه ویژه ای با اجرای مانورهای میدانی شده  است که باعث افزایش مهارت عوامل اجرایی و آمادگی هرچه بیشتر آنها خواهد شد.

همچنین در این مانور حسین اخگرپور شهردار منطقه 19 اظهار کرد: نیروهای اجرایی سامانه 137 پلاس بازوی توانمند و یاور همیشگی مدیریت شهری برای ارائه خدمات به شهروندان هستند که در هر شرایطی خالصانه خدمت رسانی می کنند و این تلاش آنها باعث افزایش مشارکت شهروندان در اداره امور شهر می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران، مانور آمادگی نیروهای اجرایی مدیریت شهری و نظارت همگانی شهرداری منطقه 19 در برابر بحران های طبیعی با حضور عوامل اجرایی سامانه 137 پلاس نواحی پنج گانه به همراه نیروهای آتش نشانی، اورژانس و ستاد مدیریت بحران در مجاورت دریاچه بوستان شقایق برگزار شد.

انتهای پیام

نظرات

captcha