حضور 35 شرکت خارجی در نمایشگاه بین المللی فولاد 1403

35 شرکت کننده و نماینده شرکت های خارجی از کشورهای آلمان، انگلیس، فرانسه، ایتالیا، هند، ترکیه، چین، سوئد و یونان در نمایشگاه بین المللی فولاد 1403 به میزبانی کیش حضور دارند.

خبرگزاری تسنیم از کیش، نمایشگاه بین المللی فولاد 1403 عصر سه شنبه با شرکت 275 شرکت کننده داخلی و خارجی و با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، مسئولان انجمن آهن و فولاد ایران و فعالان این حوزه در محل نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش گشایش یافت.

275 شرکت کننده در قالب 200 غرفه آخرین دستاوردهای خود را در فضایی به وسعت 21 هزار مترمربع در معرض نمایش گذاشتند.

برگزاری نمایشگاه بین المللی فولاد 1403، زمینه مساعد برای برقراری ارتباط میان دست اندرکاران این صنعت با اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی و پژوهشگران را به منظور رفع مشکلات موجود و توسعه هر چه بیشتر این صنعت فراهم می سازد.

تولید کنندگان فولاد، تامین کنندگان مواد اولیه، شرکت های دانش بنیان و خدمات فنی و مهندسی در صنعت فولاد، شرکت های حمل و نقل، انجمن و سندیکاهای تولیدی، علمی و شرکت های ارائه کننده ماشین آلات، تجهیزات و مواد مصرفی در این رویداد حضور دارند.

نمایشگاه بین المللی فولاد 1403 تا سوم آبان در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش از ساعت 17 تا 22 میزبان علاقمندان به این صنعت است.

نمایشگاه توانمندی صنایع کوچک با حضور 100 واحد تولیدی همدان براساس این گزارش، در حاشیه برپایی این نمایشگاه، سمپوزیوم فولاد نیز با موضوع «فناوری های موجود و نوآورانه بازیافت پسماندها در فرآیند تولید فولاد سبز» در مرکز همایش های بین المللی کیش درحال برگزاری است.

بررسی راهکارهای عبور از فناوری های موجود به سمت تولید فولاد سبز، چالش ها و فرصت های موجود و روش های افزایش ابتکار و نوآوری به منظور تسریع در مسیر تولید و بهره گیری از فناوری های موجود و نوآورانه برای بازیافت پسماندها در فرآیند تولید فولاد سبز از جمله اهداف برپایی این رویداد بین المللی است.

انتهای پیام/7558/

نظرات

captcha