رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:

سیستان وبلوچستان نقش بسیار مهمی در تامین امنیت و اقتصاد کشور دارد

زاهدان_رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: سیستان و بلوچستان نقش بسیار مهمی در تامین امنیت و اقتصاد کشور دارد.

به گزارشخبرنگار مهر، ابراهیم عزیزی صبح امروز چهارشنبه در سفر و بدو ورود به سیستان و بلوچستان، در گفت وگو با خبرنگاران، افزود: پیرامون بررسی مشکلات استان ها و به ویژه در حوزه امنیت داخلی، سرزمینی و مسائل مرتبط با وظایف کمیسیون های امنیت ملی به این استان سفر کرده ایم .

وی ادامه داد: با حضور فرماندهان، مسؤولان و اعضای شورای تأمین، مسائلی که دغدغه مردم و مسؤولان هست، طی این سفر مورد بررسی قرار خواهیم داد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در آینده بسیار نزدیک پس از بازدیدهای مورد نیاز، جلسه ای با حضور وزرا و مسؤولان در مجلس شورای اسلامی برگزار می شود که با این نشست ها و بازدیدهای کمیسیون امنیت ملی، امیدواریم که بتوانیم بخشی از مسائل و دغدغه های مردم را برطرف کنیم.

وی اظهار کرد: مسائل اولویت دار استانی مانند سیستان و بلوچستان که نقش بسیار مهمی در تأمین امنیت و اقتصاد کشور دارد مد نظر هست تا با بهره گیری از ظرفیت مجلس شورای اسلامی، قانون گذاری، بودجه و سایر فرصت ها، ادای دین به مردمی کنیم که در طول تاریخ نقش آفرین بوده و حماسه های بزرگ آفریدند.

عزیزی تاکید کرد: سیستان و بلوچستان مظهر میهمان نوازی و محبت بوده، امید که ضمن بررسی موضوعات بتوانیم دین خود را به خوبی ادا کنیم.

وی افزود: مسائل مرز و حوزه های اقتصادی مرز مهم ترین بخش کاری هست، چرا که تأثیرگذار بوده، باید ظرفیت های مرزی به کمک حل مسائل اقتصادی مردم بیاید، متناسب با نیاز در این سفر در سیستان و بلوچستان حضور خواهیم داشت و به مسائل می پردازیم.

نظرات

captcha