خون شهیدسنوار عزم مقاومت را برای نابودی رژیم صهیونیستی راسخ تر کرده است

زهرا خدادادی، با بیان اینکه خون شهیدسنوار، عزم مقاومت را برای نابودی رژیم صهیونیستی راسخ تر کرد، گفت: با ترور یک فرمانده مقاومت، فرمانده دیگری از درون مقاومت به پا می خیزد.

زهرا خدادادی، نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی، در گفت وگو با ایکنا از آذربایجان شرقی، اظهار کرد: امروز مردم جهان آموخته اند که فلسطین با خون و شهادت قرابتی ناگسستنی دارد و سرنوشت قوم ظالم صهیون چیزی جز نابودی به دست جهادگران محور مقاومت نخواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی پیروز میدان نیست و شکست خورده میدان است، گفت: پیروزی برای جبهه ای است که اندیشه آن در سراسر جهان برای آزادگان جهان مانده و می ماند.

خدادادی، با بیان اینکه بیش از یکسال از آغاز عملیات حق علیه باطل طوفان الاقصی در فلسطین اشغالی می گذرد، جنگی خانمان سوز با بیش از 100 هزار شهید و زخمی که بیشتر آنها را زنان و کودکان تشکیل می دهند، افزود: رژیم غاصب صهیونیستی در این مدت از هیچ جنایتی فروگذار نبوده تا به خیال خود آتش خشم جبهه مقاومت را خاموش کند اما آنچه که در واقعیت افتاد، عکس تصورات آنها بود.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه شهید یحیی سنوار، فرمانده شجاع و دلیرمرد جبهه مقاومت بود، ادامه داد: رسانه های اسرائیل، شهید سنوار را متهم به مخفی شدن در تونل های غزه از ترس این رژیم کرده بودند اما بنابر تصاویر منتشر شده از دوربین پهپاد رژیم صهیونیستی، این شهید با لباس رزم و دست و پای زخمی و در میدان نبرد به شهادت رسید.

وی بیان کرد: شهید سنوار، فرمانده ای بود که تا آخرین لحظات زندگی خود دست از مبارزه با صهیونیست ها برنداشت و شهادت این فرمانده دلیر به طور قطع وحدت جبهه مقاومت و تقویت رزمندگان را به دنبال دارد.

خدادادی، با بیان اینکه خون شهید یحیی سنوار، عزم مقاومت را برای نابودی رژیم صهیونیستی راسخ تر کرد، گفت: با ترور یک فرمانده مقاومت، فرمانده دیگری از درون مقاومت به پا می خیزد.

انتهای پیام

نظرات

captcha