استاندار همدان:

لزوم تاثیرگذاری برنامه های کنگره خواهر دباغ در سطح کشور

همدان _ استاندار همدان گفت: برنامه های کنگره خواهر دباغ باید به گونه ای طراحی شوند که در سطح کشور و استان تأثیرگذار باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید ملانوری شمسی در جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت بانوی مبارز و انقلابی بانو مرضیه حدیدچی ، اظهار کرد: خواهر دباغ به عنوان یک شخصیت بزرگ مبارزاتی شناخته می شود که در طول دوران فعالیت انقلابی خود، با شجاعت و اراده قوی به ترویج ارزش های اسلامی و انسانی پرداخته و الگوی بارزی برای نسل های آینده است.

استاندار همدان افزود: برخی از جوانان در جامعه احساس بی هویتی می کنند و به دنبال هویت گمشده خود هستند که برگزاری یادواره ها و کنگره های شهدا و مراسم بزرگداشت شخصیت هایی همچون خواهر دباغ می تواند به جوانان کمک کند تا با افراد تأثیرگذار کشور و استان خود آشنا شوند و الهام بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: معرفی خواهر دباغ به عنوان یک بانوی مسلمان ایرانی می تواند تأثیر بسزایی بر فضای اجتماعی و سیاسی کشور داشته باشد و بررسی زندگی این شخصیت می تواند در بحث های مدیریتی و اجرایی، الگوهای جدیدی ارائه دهد و به ارتقای فرهنگ اسلامی ایرانی کمک کند.

استاندار همدان افزود: برنامه های کنگره خواهر دباغ باید به گونه ای طراحی شوند که در سطح کشور و استان تأثیرگذار باشد و برای این منظور؛ باید در انتخاب محتوا، شیوه های تبلیغاتی و طراحی پوسترها دقت لازم صورت پذیرد.

ملانوری شمسی تاکید کرد: کمیته های نظارت و ارزیابی تشکیل شوند تا فعالیت ها و برنامه های کنگره را به دقت مورد بررسی قرار دهند، این ارزیابی ها می تواند به بهبود روند برگزاری کنگره های آینده کمک کند و نتایج ملموس تری را به همراه داشته باشد.

وی تصریح کرد: این کنگره می تواند تأثیر عمیقی بر نسل های آینده داشته باشد و با معرفی شخصیت های بزرگ و برجسته، می توانیم امید و انگیزه را در جوانان ایجاد کنیم و آن ها را به سمت اهداف والای انسانی و اسلامی هدایت کنیم.

نظرات

captcha