تخصیص بودجه 2300 میلیاردی برای ایجاد تاسیسات فاضلاب شهر رشت

به گفته نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام در مجلس، تمام اعتبارات لازم برای ایجاد تاسیسات فاضلاب شهر رشت معادل دوهزار و سیصد و سی میلیارد تومان تامین شد.

- اخبار استانها -

جبار کوچکی نژاد؛ نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام در مجلس امروز در گفت وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به پیگیری های انجام پروژه های شهری بیان کرد: طبق پیگیری های صورت گرفته برای تاسیسات فاضلاب شهر رشت که جزو پروژه های اولویت دار وزارت نیرو است تمام اعتبارات لازم برای انجام آن محقق شده است.

واکنش آبفا گیلان به توصیه علوم پزشکی درباره مسمومیت ها

وی با اشاره به مکاتبه اش با استاندار گیلان گفت: برای به سرانجام رسیدن این پروژه مهم و کاربردی برای شهر و مردم رشت، مبلغ دوهزار و سیصد و سی میلیارد تومان از منابع عمومی معادل 90٪ و از سایر منابع  معادل 10٪ به دستگاه مربوطه اختصاص یافته است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هماهنگی و پیگیری این موضوع پرچالش و زمانبر بوده که به توفیق الهی با جلب رضایت همه اعضای کمیسیون در سازمان برنامه و بودجه کشور موافقت صورت پذیرفت، افزود: امیدواریم با همت مسئولان استان در راس همه استاندار گیلان این منابع جذب و هرچه زودتر مراحل پروژه عملیاتی شود.

انتهای پیام/

نظرات

captcha