آغاز مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی کشور در قم

مسئول برگزاری مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی کشور گفت: نبردهای برترین های کیک بوکسینگ کشور امروز سه شنبه؛ اول آبان ماه در قم آغاز شد.

خبرگزاری تسنیم از قم، مجید گائینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: نبرد برترین کیک بوکسورهای کمیته فول کنتاکت، کیک بوکسینگ AIKIA و کیک بوکسینگ IKN در قالب مسابقات آزاد کشوری امروز به میزبانی قم آغاز شد.

مسئول برگزاری رقابت های کیک بوکسینگ قهرمانی کشور افزود: این مسابقات به گونه ای برگزار می شود که حکم انتخابی جام جهانی شکوه خلیج فارس 3 در ایران را دارد.

وی با اشاره به اینکه مسابقات تا روز جمعه هفته جاری در قم ادامه پیدا خواهد کرد گفت: برترین های مسابقات در اوزان و رده های سنی مختلف، روز جمعه معرفی خواهند شد.

وی ادامه داد: فایترهای شرکت کننده در این مسابقات برای کسب عناوین برتر رده های نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان هر دو بخش آقایان و بانوان در خانه مهندس قم با یکدیگر رقابت می کنند.

گائینی گفت: چالش رزمی ویژه آینده سازان و نونهالان نیز بخش دیگری از این مسابقات است و بهترین های ایران در این پیکارها به میدان خواهند رفت و تمام تلاش ها برای یک میزبانی شایسته انجام شده است.

انتهای پیام/

نظرات

captcha