استاندار همدان تأکید کرد:

تشکیل کمیته ویژه جهت رفع مشکلات تأمین مالی مصلی

همدان _ استاندار همدان گفت: مقرر شد کمیته ویژه ای برای بررسی روش های جدید و خلاقانه جهت رفع مشکلات تأمین مالی این پروژه ، تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید ملانوری شمسی در بازدید از پروژه مصلی بزرگ همدان، اظهار کرد: مصلی در کنار نقش مذهبی خود، بستر اصلی و مهمی برای سیاست گذاری و اجرای بسیاری از فعالیت ها و امور فرهنگی، مدیریتی و حتی اداری و سیاسی است.

استاندار همدان افزود: این مکان همچنین می تواند محوری برای سیاست گذاری های امور اجتماعی باشد و از این جهت باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی تاکید کرد: مصلی نماز جمعه به عنوان یکی از بزرگترین پایگاه های فرهنگی و اجتماعی در هر استان یا شهر، از اهمیت ویژه ای برخوردار است و نه تنها برای اقامه نماز جمعه استفاده می شود، بلکه نقشی اساسی در هماهنگی و انجام فعالیت های مردمی دارد.

استاندار همدان با اشاره به اینکه در مراکز استان ها و شهرهای بزرگ، نیاز به مرکزی که فعالیت های فرهنگی و اجتماعی مردم را سازماندهی کند، گفت: به شدت احساس می شود و این مرکز می تواند با همکاری نهادهای مختلف به عنوان یک پایگاه هم افزایی برای فعالیت های مردمی عمل کند.

ملانوری شمسی در ادامه تصریح کرد: مقرر شد کمیته ویژه ای برای بررسی روش های جدید و خلاقانه جهت رفع مشکلات تأمین مالی این پروژه ، تشکیل شود.

وی افزود: مشارکت بخش خصوصی در پروژه های عمرانی می تواند با کاهش هزینه ها و تسریع در انجام پروژه ها به نتایج مثبتی منجر شود.

نظرات

captcha