یک طلا و 2 برنز در کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان

در پایان مسابقات 5 وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی زیر 23 سال قهرمانی جهان نمایندگان کشورمان صاحب یک مدال طلا و 2 برنز شدند.

به گزارش مشرق، مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی زیر 23 سال قهرمانی جهان، روزهای 30 مهر و اول آبان ماه در شهر تیرانا کشور آلبانی برگزار شد که در پایان مسابقات 5 وزن نخست، محمد ناقوسی در وزن 82 کیلوگرم مدال طلا دست یافت، دانیال سهرابی در وزن 72 کیلوگرم و شایان حبیب زارع در وزن 97 کیلوگرم صاحب مدال برنز شدند.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 60 کیلوگرم محمدمهدی غلامپور پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 12 بر 2 مقابل آرتسیوم خاتسار از بلاروس به برتری دست یافت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. غلامپور در این مرحله با نتیجه 10 بر 5 مغلوب نیهاد گولوزاده از آذربایجان شد و با توجه به شکست حریفش در مرحله نیمه نهایی، از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 67 کیلوگرم احمدرضا محسن نژاد سر وزن نرسید و از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 72 کیلوگرم دانیال سهرابی در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر کریستو مریلاین از استونی را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه 10 بر 1 یوستوس اسکات از آمریکا را از پیش رو برداشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 9 بر صفر و ضربه فنی مغلوب شانت خاچاتریان از ارمنستان شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، به گروه بازنده ها راه یافت. سهرابی در این گروه با نتیجه 8 بر صفر میشل پورتمان از سوئیس را مغلوب کرد و به دیدار رده بندی راه یافت وی در این دیدار با نتیجه 9 بر صفر مقابل گئورگیوس باربانوس از سوئد به برتری دست یافت و صاحب مدال برنز شد.

در وزن 82 کیلوگرم محمد ناقوسی در دور اول با نتیجه 5 بر صفر اوانگلوس بوکیس از یونان را شکست داد. در دور بعد با نتیجه 11 بر صفر مقابل مارک وربا از چک پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. ناقوسی در این مرحله با نتیجه 8 بر 0 عماد محمد از مصر را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 6 بر 1 از سد دنی ناکایف از آلمان گذشت به دیدار فینال راه یافت. ناقوسی در این دیدار با نتیجه 4 بر 3 از سد بکا ملیلاشویلی از آمریکا گذشت و به مدال طلا دست یافت.

در وزن 97 کیلوگرم شایان حبیب زارع پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر مقابل ابوبکر خاسلاخانوف از بلاروس مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، زارع به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه با نتیجه 3 بر 3 لاشا تویلدیانی از گرجستان را مغلوب کرد. زارع در مبارزه بعدی با نتیجه 8 بر صفر آلگات کالمان از سوئد را مغلوب کرد و به دیدار رده بندی راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه 8 بر 5 از سد ریچارد کارلسون از استونی گذشت و صاحب مدال برنز شد.

نظرات

captcha