اجرای طرح اصلاح و بهینه سازی روشنایی معابر در خرم دره

ایسنا/زنجان مدیر توزیع برق شهرستان خرم دره از اجرای پروژه اصلاح و بهینه سازی روشنایی معابر شبکه های توزیع برق در این شهرستان خبر داد.

علیرضا تهمک امروز (سه شنبه یکم آبان ماه) در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای پروژه اصلاح و بهینه سازی روشنایی معابر در سطح شهرستان خرم دره، اظهار کرد: در این طرح که با حضور 8 گروه مجهز عملیاتی متشکل از 32 نفر از نیروهای عملیاتی امور برق شهرستان خرم دره و شهرستان های معین انجام شد، تعداد 600 دستگاه از چراغ های روشنایی معابر سطح شهر خرم دره در کمترین زمان ممکن اصلاح و بهینه سازی شد.

وی با اشاره به اینکه این مانور با همکاری نیروی انتظامی و مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان برگزار شد، افزود: این مانور با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد ریال و با هدف افزایش کیفیت ارائه خدمات به مشترکان و پایداری جریان برق شبکه های توزیع در روشنایی معابر اجرا شد و طی آن نسبت به اصلاح تعداد 600 دستگاه پایه روشنایی معابر اقدام شد.

مدیر توزیع برق شهرستان خرم دره خاطرنشان کرد: امور توزیع برق شهرستان خرم دره دارای 14 هزار دستگاه روشنایی معابر است و مصرف انرژی آن در حدود 2 هزار و 659 مگاوات ساعت است.

انتهای پیام

نظرات

captcha