از شرکت های آلاینده هوا در خوزستان حق آلایندگی دریافت می شود

رییس شورای شهر اهواز گفت: فهرست شرکت های آلاینده از محیط زیست جمع آوری شده و به زودی با همکاری اداره مالیات خوزستان، حق آلایندگی برای صرف در امور شهری از این شرکت ها دریافت می شود.

- اخبار استانها -

محمد مهدی مطیعی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز گفت: نظم و انضباط مالی و اداری یکی از گمشده های مجموعه مدیریت شهری است و در تلاش هستیم به این مسأله نظام بخشیم.

وی افزود: اگر این نظام حاکم شود در مسأله نظام پرداخت و دستمزد و حقوق نیز چالشها پایان می یابد.

رییس شورای شهر اهواز گفت: با توجه به بارشهای پیش رو مسأله دفع آبهای سطحی در اولویت است و اعتبارات لازم برای این مساله از سوی شورا دیده شده است؛ هر چند نقطه های بحرانی در شهر تقریبا اصلاح شده اند.

وی با اشاره به آغاز بازدیدهای میدانی از روند اجرای پروژه های دفع آبهای سطحی گفت: گرفتار شدن شهر و شهروندان عزیز و سختی تردد در فصل بارندگی بسیار مهم است و باید آبگرفتگی ها که مساله پرتکرار بوده، حل شود.

مطیعی بیان کرد: پس از کش و قوس های فراوان توانستیم فهرست مجموعه ها و شرکت های آلاینده را از حفاظت محیط زیست خوزستان بگیریم.

وی گفت: اداره کل امور مالیاتی خوزستان باید برای پرداخت به هنگام حق آلایندگی این شرکت ها، اقدام عملی کند و اجازه چالش بیش از پیش به مجموعه مدیریت شهری به ویژه پروژه های عمرانی و نیروهای زحمت کش شهرداری اهواز را ندهد.

انتهای پیام/341

نظرات

captcha