مدیرکل اوقاف و امورخیریه سیستان و بلوچستان خبر داد؛

اهدای عوائد موقوفه شهید کیخا به مردم مظلوم غزه و لبنان

زاهدان_ مدیرکل اوقاف و امورخیریه سیستان و بلوچستان از از اهدای عوائد موقوفه شهید مهدی کیخا به مردم مظلوم غزه و لبنان خبر داد.

حجت الاسلام محسن اشرفیان در گفت وگو باخبرنگار مهر، افزود: خانواده شهید والامقام مهدی کیخا ، در سالروز شهادت ایشان، عوائد موقوفه خود را برای کمک به مردم مظلوم لبنان و فلسطین اهدا کردند.

وی خاطر نشان کرد: پدر شهید مهندس پاسدار، مهدی کیخا بانیت بزرگداشت یادوخاطره شهید وکمک به نیازمندان یک باب مغازه تجاری را در شهرستان زاهدان با حضور در اداره اوقاف و امور خیریه استان، وقف کرده و به واسطه آن، منافع دریافتی از این مغازه برای اجرای امور فرهنگی، بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و همچنین کمک به نیازمندان و مستمندان هزینه می شود.

وی ادامه داد: تقاضا می کنیم مردم شریف استان با توجه به حکم جهادی مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر کمک به مسلمانان مظلوم و جنگ زده سرزمین های اشغالی و لبنان، همکاری لازم را در این خصوص داشته باشند.

شایان ذکر است سردار پاسدار شهید مهدی کیخا ، 28 تیرماه سال 1386 در سن 32 سالگی، در درگیری با اشرار مسلح در منطقه شوروی کورین زاهدان به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

نظرات

captcha