لزوم مشارکت شهرداری ها در اجرای موفق برنامه های فرهنگی و هنری

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: یکی از مهم ترین ارکان اجرا و موفقیت برنامه های فرهنگی و هنری در شهرها، شهرداری ها هستند که با توجه به ظرفیت و امکاناتی که در اختیار دارند، می توانند ضامن موفقیت فعالیت های این حوزه باشند.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، نشست مشترک اعظم روانشاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و هادی زینی وند، رئیس شورای شهر خرم آباد در راستای هماهنگی برای برگزاری سی وششمین جشنواره تئاتر استان امروز یکم آبان ماه برگزار شد.

در این نشست اعظم روانشاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تأکید بر هم افزایی بیشتر با شهرداری و شورای شهر و سایر ارگان ها برای برگزاری هرچه بهتر جشنواره سی و ششم گفت: امیدواریم همکاری های لازم برای تقویت زیرساخت های شهر در ایام برگزاری جشنواره صورت بگیرد.

وی روز ضمن تقدیر از مشارکت های شهرداری و شورا در برنامه های این اداره کل در طول سال، گفت: لازم است فضاهای تبلیغاتی شهر در اختیار ستاد برگزاری جشنواره قرار بگیرد و این امر مستلزم مشارکت شورا و شهرداری و سازمان فرهنگی، هنری است.

روانشاد با اشاره به وجود فضای تعاملی خوب میان شهرداری، شورای شهر و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ظرفیت های خوبی در میان دستگاه های فرهنگی استان برای ارتقای فرهنگ عمومی وجود دارد که می توان با هم افزایی بیشتر از آن ها استفاده کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود: یکی از مهم ترین ارکان اجرا و موفقیت برنامه های فرهنگی و هنری در شهرها، شهرداری ها هستند که با توجه به ظرفیت و امکاناتی که در اختیار دارند، می توانند ضامن موفقیت فعالیت های این حوزه باشند.

در ادامه نیز هادی زینی وند، رئیس شورای شهر خرم آباد، گفت: استفاده از ظرفیت ها و چهره های فرهنگی و هنری از برنامه های شورای شهر است که می تواند تعامل شهرداری و شورا را با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تقویت کند.

رئیس شورای شهر خرم آباد با تأکید بر تلاش برای هم افزایی در برگزاری جشنواره سی وششم تئاتر لرستان گفت: این شورا برای پشتیبانی و اجرای در کنار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان است.

انتهای پیام

نظرات

captcha