جبهه مقاومت باعث افول استکبار جهانی شده است

نورالدین نیازی پور با اشاره به گرویدن آزادی خواهان به دین اسلام و اینکه جبهه مقاومت باعث افول استکبار جهانی شده است، گفت: خون شهیدان جبهه مقاومت باعث شده که محبوبیت جبهه مقاومت در جهان بیشتر شود.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه بروجرد، نورالدین نیازی پور، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد امروز، یکم آبان ماه در جلسه هماهنگی رزمایش الی بیت المقدس 15 که در سالن جلسات فرمانداری بروجرد برگزار شد، با اشاره به گرویدن آزادی خواهان به دین اسلام، اظهار کرد: جبهه مقاومت باعث افول استکبار جهانی شده است و آزادی خواهان جهان با گرویدن به دین اسلام عضو جبهه مقاومت می شوند.

وی با اشاره به اینکه خون شهیدان جبهه مقاومت باعث شده که محبوبیت جبهه مقاومت در جهان بیشتر شود، گفت: کودکان و زنان بی گناه غزه و لبنان مورد ظلم و ستم رژیم غاصب صهیونیستی قرار گرفته اند و افکار عمومی جهان از جنایات وحشیانه صهیونیست ها آگاه شدند.

نیازی پور با اشاره به اینکه دشمنان با نیرنگ و تزویر در حال ترمیم بدنه شکست خورده خود هستند به بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: ایران اسلامی همواره حمایت خود را از مردم ستم دیده غزه و لبنان اعلام کرده و به فرموده مقام معظم رهبری از هیچ کمکی به جبهه مقاومت دریغ نخواهیم کرد.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با اشاره به رزمایش الی بیت المقدس 15 و اینکه این رزمایش در آبان ماه با حضور گردان های بسیج در دو قسمت شهرستانی و استانی برگزار خواهد شد، ادامه داد: رزمایش استانی و شهرستانی الی بیت المقدس با حضور 30 هزار نفری بسیجیان در شهرستان بروجرد و مرکز استان لرستان جهت آمادگی در سطح گردان های سازمان یافته بسیج برگزار می شود و از همه ظرفیت شهرستان بروجرد برای برگزاری رزمایش استفاده خواهد شد. در این راستا همه دستگاه های شهرستان بروجرد باید پای کار باشند تا رزمایش به خوبی برگزار شود.

انتهای پیام

نظرات

captcha