تبریز ظرفیت برگزاری مسابقات بین المللی را دارد

وزیر ورزش و جوانان گفت: از همکارانم توقع دارم تا زمینه برگزاری مسابقات بین المللی را در تبریز فراهم کنند، زیرا این شهر در دنیا نشان و اعتبار خاصی دارد و باید با برگزاری مسابقات ملی، منطقه ای و جهانی از این ظرفیت استفاده کنیم.

خبرگزاری تسنیم از تبریز، احمد دنیامالی روز سه شنبه در مراسم افتتاح سالن سه هزار نفری شهید آیت الله آل هاشم در تبریز، گفت: ورزشکاران این استان می توانند در همه رشته ها سردمدار کشور باشند.

وی با بیان اینکه 220 نفر از ورزشکاران آذربایجان شرقی عضو تیم های ملی هستند، افزود: ورزش این استان برای همه تیم های ملی ظرفیت بزرگی است.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: ورزش آذربایجان شرقی برای ما نقطه قوت در سطح ملی است و انتظار از مجموعه ورزش و جوانان استان بیش از اینهاست.

دنیامالی، استاندار در آذربایجان شرقی را ظرفیتی بزرگ برای ورزش این استان اعلام کرد و گفت: امیدوارم با حضور ایشان سرانه ورزشی استان رو به افزایش باشد.

وی ادامه داد: از همکارانم در آذربایجان شرقی نیز توقع دارم تا زمینه برگزاری مسابقات بین المللی را فراهم کنند زیرا تبریز در دنیا نشان و اعتبار خاصی دارد و این ظرفیت در شهر وجود دارد و باید با برگزاری مسابقات ملی منطقه ای و جهانی از این ظرفیت ها استفاده کنیم.

وزیر ورزش و جوانان همچنین از بخش خصوصی برای حضور در ساخت و ایجاد فضاهای ورزشی دعوت به عمل آورد و گفت: برای توسعه فضاهای ورزشی و بالا بردن سرانه ورزشی در این شهر باید بیش از پیش تلاش شود.

نظرات

captcha