انتشار تیزر حضور کاروان قرآنیان کشور در شهر ساروق

تیزر حضور کاروان اساتید و قاریان ممتاز کشور که اردیبهشت ماه سال گذشته با حضور در شهر ساروق از توابع شهرستان اراک استان مرکزی، به زیارت امامزادگان 72 تن(ع) این شهر رفتند، منتشر شد.

به گزارش ایکنا، اردیبهشت سال گذشته بود که جمعی از اساتید و قاریان ممتاز کشور در قالب برنامه ریزی صورت گرفته از سوی شورای عالی قرآن با همکاری مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، با عزیمت به شهر ساروق از توابع شهرستان اراک استان مرکزی ضمن زیارت امامزادگان 72 تن(ع)، از این شهر که محل حافظ قرآن شدن کربلایی کاظم ساروقی بود، بازدید کردند. کربلایی کاظم کریمی ساروقی (1257 ـ 1336)، کشاورزی ساده بود که ظاهراً به سبب حساسیت در پرداخت به موقع سهم فقرا (زکات) از محصولاتش، به نحوی معجزه آسا حافظ کل قرآن شده بود؛ به گونه ای که سوره های قرآن را نه تنها از ابتدا بلکه از انتهای آنها قرائت می کرد. او که از نعمت خواندن و نوشتن محروم بود، کلمات قرآن را بی درنگ در لابلای دیگر متون تشخیص می داد و بارها به وسیله علما و بزرگان بسیاری مورد آزمایش قرار گرفت و حفظ شگفت آور وی از سوی ایشان تأیید شد. کاروان اساتید و قاریان ممتاز کشور در این سفر همچنین محفل انس با قرآن برپا داشته و پای سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک نشسته و برخی از اساتید قرآنی برای ایشان نیز به بیان برخی نکات فنی در زمینه تلاوت و انس بیشتر با قرآن پرداختند. کاروان اساتید و قاریان ممتاز کشور در پایان این سفر و در حین بازگشت به تهران، وارد شهر قم شده و به زیارت بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه(س) نیز نائل شدند. لازم به یادآوری است که کاروان اساتید و قاریان ممتاز قرآن کشور، در دومین سفر خود، پنجشنبه 3 آبان ماه عازم شهر کاشان خواهند شد تا ضمن زیارت امامزدگان این شهر در آران و بیدگل و مشهد اردهال، به برپایی محفل انس با قرآن نیز اقدام کنند.

تیزر حضور کاروان اساتید و قاریان ممتاز  کشور در ساروق

var player = videojs('player_245338_3625331',{ techOrder: [ "html5" , "flash"],poster:'',width:400,height:300}); videojs.addLanguage('en', {"No compatible source was found for this media.": "مشاهده ی ویدیو نیاز به پشتیبانی مرورگر از codec h264 یا نصب فلش پلیر دارد."}); player.one('play', (function(){ $.post('/fa/ajax/news/video/3625331',{},function (data) {}); })); کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام

نظرات

captcha