فراخوان کمیته های مقاومت به خیزش مردمی علیه رژیم صهیونیستی و آمریکا

مقاومت فلسطین با اشاره به ناتوانی رژیم صهیونیستی در میدان نبرد، ملت فلسطین را به تشدید مقاومت و امت اسلامی را به تظاهرات در میدان ها و اطراف سفارت خانه های رژیم صهیونیستی و کشورهای حامی آن فراخواند.

به گزارش ایسنا، کمیته های مقاومت فلسطین امروز (سه شنبه) در بیانیه ای اعلام کردند: جنگ نسل کشی، پاکسازی نژادی و گرسنگی دادن توسط گروه های جنایتکار صهیونیستی در شمال نوار غزه و در مقابل دیدگان جهانیان انجام می شود.

این کمیته ها در بیانیه خود تاکید کردند: دشمن جنایتکار صهیونیستی که در میدان نبرد ناتوان است، با شلیک چندین تُن گلوله و موشک های آمریکایی، خون مردم را می ریزد و دست به سلاخی می زند.

به گزارش شبکه خبری «المیادین»، کمیته های مقاومت فلسطین در ادامه از امت اسلامی و تمامی آزادگان جهان خواست اقدام فوری را در پیش گرفته و در تمامی پایتخت ها و شهرها به میدان ها بیایند و سفارت خانه های رژیم صهیونیستی، آمریکا و کشورهای غربی را که از رژیم اشغالگر حمایت می کنند، به محاصره درآورند.

همچنین این کمیته ها مردم فلسطین در همه نقاط را به انقلاب، خیزش و تشدید مقاومت فراخواند.

در همین حال جنبش حماس پس از درخواست برای تظاهرات مردمی در برابر سفارتخانه های رژیم صهیونیستی و آمریکا در سراسر جهان، کمپین رسانه ای را در حمایت از این جنبش راه اندازی کرده است.

جنبش حماس در بیانیه ای در این باره اعلام کرد: از همه نهادها و فعالان رسانه ای در شبکه های اجتماعی و موسسات رسانه ای عربی و بین المللی می خواهیم که روی کمپین محاصره سفارت های آمریکا و رژیم صهیونیستی که در فضای دیجیتال به منظور محکوم کردن کشتارها در شمال نوار غزه در حال راه اندازی است، متمرکز شوند.

انتهای پیام

نظرات

captcha