تجلیل از 60 برگزیده چهل وسومین دوره مسابقات قرآن سپاه

مدیر مرکز قرآن معاونت تبلیغات سپاه گفت: از 60 برگزیده در چهل وسومین دوره مسابقات قرآن سراسری سپاه در بخش پایوران و سربازان تجلیل شد.

مهدی گتمیریان، مدیر مرکز قرآن معاونت تبلیغات سپاه و دبیر چهل و سومین دوره مسابقات قرآن سپاه در گفت وگو با ایکنا از خراسان رضوی اظهار کرد: چهل و سومین دوره مسابقات قرآن سپاه ویژه پایوران و سربازان با حضور 283 شرکت کننده در 11 رشته برگزار شد.

وی افزود: این دوره از مسابقات متسابقان در رشته های حفظ کل، حفظ 20 جزء، حفظ 15 جزء، حفظ 10 جزء ، حفظ 5 جزء، قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، اذان ، مفاهیم و ... برگزار و در بخش پایوران و سربازان  نیز 60 نفر برتر معرفی و تقدیر شدند. داوری این مسابقات توسط یک تیم 18 نفره از داوران ممتاز بین المللی و کشوری متشکل از داوران مشهد و تهران انجام شد.

مدیر مرکز قرآن معاونت تبلیغات سپاه ادامه داد: امسال از راهنمایی های اساتید راهنما نیز بهره مند شدیم تا نکات فنی و تخصصی تلاوت ها را به شرکت کنندگان یادآوری کنیم و به همه شرکت کنندگان کارنامه تحلیلی ارائه که در آن نحوه اجرا و کیفیت کار آن ها بررسی شد.

وی بیان کرد: بیانیه هیئت داوران به سطح کیفی و بالای این دوره از مسابقات و پیشرفت قابل ملاحظه نسبت به سال گذشته اذعان داشت که این نشان از کیفی شدن مسابقات در این مرحله بود. تعدادی از برگزیدگان این دوره از مسابقات همراه با برگیزیدگان سایر نیروهای مسلح به مسابقات نیروهای مسلح کشورهای اسلامی که به میزبانی سپاه در آینده نزدیک برگزار می شود راه خواهند یافت.

مدیر مرکز قرآن معاونت تبلیغات سپاه گفت: برگزاری این دوره از مسابقات در بخش بانوان در همه رشته ها به جز اذان نیز در دستور کار است.

انتهای پیام

نظرات

captcha