گروه گلدیران در مراسم اختتامیه یازدهمین دوره تقدیر از برندهای محبوب ایرانی، موفق به دریافت 4 تندیس زرین شد.

عصر روز شنبه، 28 مهرماه، مراسم اختتامیه یازدهمین دوره تقدیر از برندهای محبوب ایرانی در سال 1403 در مرکز همایش های بین المللی سازمان صداوسیما برگزار و گروه گلدیران توانست با دریافت 4 تندیس زرین در این جشنواره، به عنوان یکی از محبوب ترین برندهای ایرانی شناخته شود.

به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی گلدیران، جشنواره «برند محبوب»، به عنوان گسترده ترین نظرسنجی مردمی در زمینه محبوبیت برندها، بستری برای شناسایی برندهای محبوب مردم فراهم کرده است تا ضمن شناسایی برندهای خوش نام ایرانی توسط مردم، زمینه تقدیر از این برندهای خوش نام و معتبر را فراهم آورد. بدیهی است برندهای محبوب منتخب مردم، جایزه اصلی خود را از دست مصرف کنندگان دریافت می نمایند و این بزرگ ترین افتخاری است که یک برند می تواند در بازار کسب نماید. از سوی دیگر این رویداد به دنبال شکل دهی به جامعه هواداران برندهای ایرانی است تا با تعیین میزان توصیه گری برندهای فعال در بازار، زمینه مناسبی را برای کمک به تصمیم گیری خرید مصرف کنندگان فراهم آورد.

یازدهمین دوره سالانه نظرسنجی برند محبوب مصرف کنندگان به عنوان گسترده ترین نظرسنجی مردمی برای انتخاب برندهای محبوب ایرانی سال 1403 با حضور بالغ بر 1500 برند ایرانی در بیش از 100 گروه کالا و خدمات، از ابتدای خرداد تا 31 شهریورماه 1403 برگزار و در مجموع تعداد 2٫083٫112 رای مردمی در این نظرسنجی ثبت گردید. با توجه به اتمام دوره نظرسنجی و مشخص شدن نتایج نظرسنجی براساس آرای مردمی، دبیرخانه جشنواره برندهای محبوب ایرانی منتخب را، مبتنی بر نتایج این نظرسنجی، در مراسم روز شنبه معرفی نموده و زمینه قدردانی از این برندهای معتبر و خوش نام را به عنوان برندهای محبوب ایرانی سال 1403 فراهم آورد.

اختتامیه یازدمین دوره جشنواره برند محبوب درحالی برگزار شد که حسین دیلمی؛ مدیرعامل و رییس هیات مدیره گروه گلدیران، حسین تنهایی؛ نایب رییس هیات مدیره، فرزام زمانی؛ مدیراجرایی گروه گلدیران آرش بهجو معاونت بازاریابی گروه گلدیران، مهدی فرجی مدیرعامل شرکت مشتریان گلدیران و فرزاد جمال پور مسوول روابط عمومی گروه گلدیران در این رویداد حضور داشتند. گلدیران در این برنامه، در چهار دسته خدمات پس از فروش، موبایل، تلویزیون و ماشین ظرفشویی، با بررسی آرای ارسالی مردم، حایز رتبه برگزیده شد و تندیس های زرین این رویداد را از آن خود کرد.

برچسب ها گروه گلدیران گلدیران جی پلاس

نظرات

captcha