اجتماع هزار نفری دانش آموزان خراسان شمالی همزمان با 13 آبان

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی از اجتماع هزار نفری دانش آموزان استان همزمان بایوم الله 13 آبان در نقاط مختلف استان خبرداد.

به گزارش ایکنا از خراسان شمالی، ابوالقاسم اکبری، مدیرکل آموزش و پرورش استان امروز اول آبان ماه در جلسه هماهنگی ویژه برنامه های یوم الله 13 آبان با بیان اینکه وقایع رخ داده در 13 آبان ماه، این روز را به مقطعی ماندگار در تاریخ معاصر کشور تبدیل کرده است، گفت: جامعه تعلیم و تربیت خود را آماده گرامیداشت این روز تاریخی و تبیین اهمیت و اهداف وقایع 13 آبان ماه کرده است.

وی فعالیت هدفمند تشکل های دانش آموزی، طراحی و توزیع پوستر، بنر، تراکت، گردهمایی هزار نفری دانش آموزان در شهرستان های استان و همخوانی سرود نسل آرمانی را از مهمترین ویژه برنامه های 13 آبان در استان برشمرد.

اکبری با اشاره به راه اندازی پویش هایی ویژه یوم الله 13 آبان با مشارکت دانش آموزان و دانشجویان ، اظهارکرد: حضور دانش آموزان و فرهنگیان در بزنگاه های تاریخی همواره پررنگ بوده و این جامعه پرچمدار حرکت تبیینی در کشور بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به توزیع سه هزار پرچم ویژه مراسم گرامیداشت یوم الله 13 آبان در بین دانش آموزان، تصریح کرد: تجمعات 500 و هزار نفره دانش آموزی و فرهنگیان در نقاط مختلف استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه یوم اللّه 13 آبان، یادآور حماسه ها، ایثارها و فداکاری های دانش آموزان است، یادآورشد: روز سیزدهم آبان به همه مستضعفان جهان آموخت که بر ضد مستکبران قیام کنند و حقوق از دست رفته خویش را از چنگال استکبار و استعمار بیرون کشند.

انتهای پیام

نظرات

captcha