معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی:

پیشرفت فیزیکی پروژه های نهضت ملی مسکن 20 درصد است

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: میانگین پیشرفت پروژه های نهضت ملی حدود 20 درصد است که در 2 سال نخست دولت چهاردهم، پیشرفت پروژه ها افزایش می یابد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود بیات منش سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با اشاره به پروژه های نهضت ملی مسکن گفت: این طرح را باقدرت هرچه بیشتر انجام می دهیم و در برنامه هفتم توسعه بخش مسکن را اجرایی می کنیم.

بیات منش با اشاره به تعهدات دولت در حوزه مسکن تأکید کرد: دولت و وزارت راه و شهرسازی آنچه را که تعهد شده است با توان و قدرت بیشتر سرعت می بخشد. اکنون در حوزه مسکن حمایتی که مورد توجه دولت است و از طرفی در قانون به آن اشاره کرده اند، اولویت دهک های پایین و کارگران است.

وی افزود: از زمان آغاز نهضت ملی مسکن، در بخش مسکن حمایتی حدود 800 هزار واحد قرار دارد که 20 هزار واحد به اتمام رسیده است و بین 370 تا 380 مسکن با بانک ها عقد قرارداد شده است و مابقی باید توسط بانک ها تأمین مالی شود.

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با اشاره به پیشرفت های فیزیکی پروژه های نهضت ملی مسکن گفت: میانگین پیشرفت این پروژه ها در حدود 20 درصد است که در دوره چهارساله دولت چهاردهم و در 2 سال اول، پیشرفت پروژه ها بیشتر خواهد شد و عقد قراردادها تکمیل و به مردم تحویل داده می شود.

بیات منش تاکید کرد: از این 800 هزار واحد، حدود 400 هزار واحد در مراحل زمین و فونداسیون است که به مردم تعهد شد که با پیگیری های لازم تا پایان دولت چهاردهم این 800 هزار واحد تکمیل و به مردم تحویل داده شود.

وی در پایان گفت: از سنوات گذشته تعهداتی برعهده ما در حوزه مسکن حمایتی قرار دادند که موظف به انجام آنها هستیم که شامل مسکن محرومین، ایثارگران و طرح جوانی جمعیت است، همچنین حدود 120 هزار واحد مسکن مهر از دولت های گذشته باقی مانده است که باید تکمیل و به مردم تحویل داده شود.

نظرات

captcha