اورونوف نیم فصل از پرسپولیس جدا می شود؟
هافبک تهاجمی ملی پوش ازبکستانی تیم پرسپولیس همچنان از یک تیم قطری پیشنهاد دارد و ظاهرا می خواهد از این تیم جدا شود.
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: هر خانواده یک برنامه اقتصادی داشته باشد.
وی بر لزوم برنامه ریزی بانوان برای داشتن کسب و کار خانگی تأکید کرد و افزود: کارآفرینی از گذشته رواج داشته اما یک کارآفرین در دنیای امروز نیاز به مهارت و قدرت رقابت بالایی دارد. اگر یک کارآفرین نتواند بازاریابی کند تولید او به سمت توسعه و صنعتی شدن راه پیدا نمی کند.
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی ادامه داد: بانوان کارآفرین ابتدا باید توانمندی ها و مهارت های فردی خود را افزایش دهند. هرکس که روابط عمومی و ارتباط کلامی بالاتری با مخاطب دارد در جذب مشتری موفق تر است و این یک مهارت است که کارآفرینان باید آن را فرا بگیرند.
بصیری پور، بانوان را یک ظرفیت کار کارآمد اما پنهان دانست و گفت: در کشورهای غربی از زن به عنوان نیروی کار ارزان در کارخانجات استفاده می کنند، اما در نگاه اسلام، زن می تواند یک کارآفرین مولد باشد.
وی گفت: زنان تولیدکننده و کارآفرین فرصت های اقتصادی را به وجود آورده و با لطافت ها و ظرافت های زنانه خود تصمیم گیری می کنند. بانوان باید برای موفقیت خود مهارت های فردی را تقویت کنند و علاوه بر آن، مدیریت مالی را آموزش ببینند.
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: یک بانوی کارآفرین باید به عنوان یک مدیر، هدف گذاری کند و چشم انداز و برنامه اقتصادی داشته باشد تا بتواند کار خود را توسعه دهد.
بصیری پور به تاثیرگذاری بانوان در اقتصاد و آینده این کشور اشاره کرد و گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری نسخه موفقیت ما در فشار اقتصادی دشمن، توانمندسازی اقتصاد مردمی یا اقتصادی مقاومتی است که بانوان هم در کسب و کار و هم در تربیت خانواده اقتصادی نقش تأثیرگذار دارند.
وی، داشتن چهار مولفه مهارت، هوش مالی، هدف گذاری و ادراک بازار را در ماندگاری یک کسب و کار کلیدی دانست و افزود: کارآفرین باید سلیقه مخاطب بازار را بشناسد و به نحوی تولید کند که مخاطب جذب دریافت محصولات او شود.
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی، جذابیت و زیباسازی عرضه محصول را از دیگر نکات کلیدی دانست و گفت: تولیدات یک کارآفرین بدون بسته بندی مناسب، بازار را از دست می دهد.
بصیری پور، برپایی نمایشگاه های هفتگی برای عرضه محصولات مشاغل خانگی را اقدامی بسیار مطلوب دانست و اذعان داشت: این اقدام یک ضعف دارد و آن هم اینکه به دلیل نداشتن بسته بندی بازار کشش ندارد، و محصول عرضه شده با سلیقه مشتری جور نیست.
وی به موضوع فرهنگ اشاره کرد و گفت: دشمن معتقد است هر چه سفره های مردم را کوچک شود درد مردم بیشتر و ضربه پذیرتر می شوند. بنابراین ما هم برای تولیدات مان برنامه داشته باشیم و فرهنگ ایرانی اسلامی را در بستر اقتصادی پیاده کنیم.
انتهای پیام/ 252
{{name}}
{{content}}