اورونوف نیم فصل از پرسپولیس جدا می شود؟
هافبک تهاجمی ملی پوش ازبکستانی تیم پرسپولیس همچنان از یک تیم قطری پیشنهاد دارد و ظاهرا می خواهد از این تیم جدا شود.
به گزارش ایرنا از شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، «محمدرضا کدخدازاده» پیشرفت فیزیکی بزرگراه هراز در بخش باقی مانده از چهار بانده شدن این بزرگراه را 75 درصد اعلام کرد و گفت: تاکنون 74 کیلومتر از محور هراز از آمل تا پلیس راه «بایجان» و چهار کیلومتر در محدوده تونل «آبشار» تا ورودی شهر «لاسم» به صورت پیوسته چهار خطه شده است.
به گزارش ایرنا از شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، «محمدرضا کدخدازاده» پیشرفت فیزیکی بزرگراه هراز در بخش باقی مانده از چهار بانده شدن این بزرگراه را 75 درصد اعلام کرد و گفت: تاکنون 74 کیلومتر از محور هراز از آمل تا پلیس راه «بایجان» و چهار کیلومتر در محدوده تونل «آبشار» تا ورودی شهر «لاسم» به صورت پیوسته چهار خطه شده است.
وی از تکمیل پنج کیلومتر دیگر از این بزرگراه تا پایان سال جاری خبر داد و اظهار داشت: این بخش در محدوده پلیس راه بایجان تا تونل «وانا» است که با پیشرفت فیزیکی 88 درصدی در حال اجرا است.
معاون ساخت و توسعه راه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور ادامه داد: در این محدوده یک تونل به طول 700 متر، یک پل به طول 50 متر و یک پل 200 متری احداث می شود که این پل با توجه به محدودیت های عرضی مسیر با نصب 35 شمع در حاشیه رودخانه هراز احداث می شود و از این نظر یک سازه ویژه به حساب می آید.
کدخدا زاده اعلام کرد: 27 کیلومتر از عملیات اجرایی دو بانده کردن محور هراز باقی مانده است که اعتبار مورد نیاز برای تکمیل آن پنج هزار میلیارد تومان برآورد می شود.
وی، اعتبار مصوب سال جاری این پروژه را 104 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: تخصیص 200 میلیارد تومان اعتبار از طریق اوراق و موافقت نامه با بانک ها در سال جاری نیز در حال پیگیری است.
این مسئول با تاکید بر اهمیت این محور شریانی، اظهار داشت: جاده هراز یکی از مهمترین مسیرهای ارتباطی بین دو استان پرجمعیت تهران و مازندران و کوتاه ترین مسیر تردد میان دو شهر تهران و آمل است و به دلیل اهمیت این محور مواصلاتی از نظر اقتصادی و گردشگری برای کشور، چهار خطه کردن آن در اولویت قرار دارد.
{{name}}
{{content}}