بررسی علت تغییرات سود عملیاتی "رافزا"
به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت رایان هم افزا در خصوص تغییرات بیش از 30 درصدی سود عملیاتی دوره 6 ماهه منتهی به 31 شهریور 1403 نسبت به دوره مشابه سال قبل توضیحاتی ارائه نمود.
بهزاد برارزاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این تعداد انشعاب آب غیرمجاز با دریافت گزارش مردمی تنها در 2 ماه گذشته در سطح استان شناسایی و جمع آوری شده است، اظهار کرد: در 6 ماه نخست امسال در مجموع 74 هزار و 430 مورد تماس مردمی با سامانه "122" شرکت آب و فاضلاب مازندران برقرار شد. وی تصریح کرد: از این تعداد، 43 هزار و 455 مورد تماس مربوط به اتفاقات و حادثه آب، 268 مورد در خصوص کیفیت آب، 341 مورد هم حادثه فاضلاب بود و بقیه تماس ها نیز نیاز به راهنمایی داشتندکه توسط کارشناسان مرکز ثبت و پاسخ مناسب ارائه شد. وی با بیان اینکه در 6 ماه نخست امسال پنج هزار و 530 مورد تماس مردمی با سامانه "122" در ارتباط با دریافت گزارش قطعی و کمبود آب بوده است، خاطرنشان کرد: کارشناسان این بخش، درخواست هایی که توسط اپراتورهای سامانه در بخش پیگیری ثبت شده است را پاسخ می دهند و با رابطین 122 امور به صورت شبانه روزی در تماس هستند تا در صورت شکایت مشترک و یا انجام نشدن حادثه آن را پیگیری و نتیجه حاصله را در سیستم ثبت کنند.
بهزاد برارزاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این تعداد انشعاب آب غیرمجاز با دریافت گزارش مردمی تنها در 2 ماه گذشته در سطح استان شناسایی و جمع آوری شده است، اظهار کرد: در 6 ماه نخست امسال در مجموع 74 هزار و 430 مورد تماس مردمی با سامانه "122" شرکت آب و فاضلاب مازندران برقرار شد.
وی تصریح کرد: از این تعداد، 43 هزار و 455 مورد تماس مربوط به اتفاقات و حادثه آب، 268 مورد در خصوص کیفیت آب، 341 مورد هم حادثه فاضلاب بود و بقیه تماس ها نیز نیاز به راهنمایی داشتندکه توسط کارشناسان مرکز ثبت و پاسخ مناسب ارائه شد.
وی با بیان اینکه در 6 ماه نخست امسال پنج هزار و 530 مورد تماس مردمی با سامانه "122" در ارتباط با دریافت گزارش قطعی و کمبود آب بوده است، خاطرنشان کرد: کارشناسان این بخش، درخواست هایی که توسط اپراتورهای سامانه در بخش پیگیری ثبت شده است را پاسخ می دهند و با رابطین 122 امور به صورت شبانه روزی در تماس هستند تا در صورت شکایت مشترک و یا انجام نشدن حادثه آن را پیگیری و نتیجه حاصله را در سیستم ثبت کنند.
وی گفت: در همین راستا کارشناسان بخش پیگیری بیش از یکهزار و 700 مورد حادثه را در 6 ماهه نخست سالجاری پیگیری کردند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران اظهار کرد: در حال حاضر در بخش آب 22 امور در سطح استان با 64 شهر و 2918 روستا به این مرکز متصل هستند و بقیه روستاها در صورت زیر پوشش قرار گرفتن در سامانه "122" ثبت خواهند شد.
برارزاده یادآور شد: در بخش فاضلاب نیز شهرهای ساری، جویبار، بابل، بابلسر، نوشهر، چالوس و شهرک یثرب قائمشهر که دارای تصفیه خانه فاضلاب شهری هستند به این مرکز متصل هستند.
وی ادامه داد: در سامانه 122، نظرسنجی به صورت پیامکی در صورت پایان کار حادثه، با ارسال پیامک به شماره همراه مشترک نیز انجام می شود و روزانه به صورت تصادفی 10 درصد حوادث انتخاب و با مشتریان تماس گرفته می شود.
وی گفت: در همین راستا در نیمه نخست سالجاری، 2 هزار و 744 مورد مشترک به پیامک نظرسنجی پاسخ داده شد که از این تعداد، یکهزار و 536 مورد پاسخ عالی، 371 مورد خوب، 143 مورد متوسط، 274 مورد ضعیف و 420 مورد هم عدم مراجعه را اعلام کردند.
مدیرعامل شرکت آبفای مازندران افزود: سامانه ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب مازندران به شماره "122" به صورت شبانه روزی آماده دریافت هرگونه گزارش مردمی است.
برارزاده، سرانه تولید آب شهری در هر شبانه روز برای هر شهروند مازندرانی در مناطق شهری را 200 و در مناطق روستایی را نیز 171 لیتر عنوان کرد و افزود: از این میزان شهروندان در هر شبانه روز 140 تا 150 لیتر و در مناطق روستایی نیز 120 تا 130 لیتر آب مصرف می کنند که این میزان بیشتر از حد استاندارد است.
برابر آمارها، حدود 12 درصد آب اشامیدنی استان از آب سطحی و 88 درصد از آب زیرزمینی یعنی 740 حلقه چاه و 373 چشمه تامین می شود، که در زمان بارندگی با کدورت آب و زمان قطع برق با خرابی پمپ ها مواجه می شویم که این چالش نشان می دهد باید بیشتر به سمت استفاده از آبهای سطحی برویم.
استان مازندران افزون بر سه هزار روستای بالای 20 خانوار دارد. منابع آبی این استان از 720 حلقه چاه، 353 دهنه چشمه و سد با ظرفیت تولید و استحصال 522 میلیون مترمکعب، تامین می شود.
شرکت آب و فاضلاب مازندران یک میلیون و 102 هزار مشترک را در 58 شهر و یکهزار و 678 روستا زیرپوشش دارد.
{{name}}
{{content}}