آمادگی مجلس برای کمک به وزارت نیرو در تامین بودجه

به گفته رئیس کمیسیون انرژی مجلس، در زمینه تامین بودجه مجلس آمادگی دارد به وزارت نیرو کمک کند و آماده دریافت پیشنهادات وزیر نیرو در این زمینه است.

عصراقتصاد: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو، حجت الاسلام و المسلمین موسی احمدی گفت: کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی جلسات تعاملی خود را با وزرا به منظور بررسی و یافتن راهکار عملی برای رفع مشکلات، مسائل و موانع در بخش های مختلف برگزار می کند.

وی با بیان اینکه مجلس ریل گذار وزارتخانه های مختلف است، افزود: زمانی این امر محقق می شود که نسبت به مسائل، چالش ها و محدودیت های موجود اطلاعات کافی وجود داشته باشد و بر اساس آن برنامه ریزی صورت گیرد.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس به تداوم برگزاری جلسات تعاملی با وزرا اشاره کرد و درباره اقتصاد یارانه ای صنعت آب و برق، اظهار داشت: مجلس همواره از اجرای قانون حمایت کرده و امید است در این دوره برنامه هفتم توسعه، برنامه قانون مانع زدایی از توسعه صنعت برق و موارد دیگر مورد توجه قرار گیرد.

وی تقویت تعامل میان وزارت نیرو و مجلس شورای اسلامی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در این رابطه کارگروه های تخصصی ایجاد شده است و با تداوم این مسیر مجلس در کنار نظارت، حمایت لازم را خواهد داشت.

حجت الاسلام موسی احمدی یادآور شد: همه توان و تلاش کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی این است بستر تعاملی را با بدنه وزارتخانه ها ایجاد کند و بی شک این کمیسیون با تمام توان در کنار وزراتخانه های مختلف از جمله وزارت نیرو خواهد شد.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس همچنین خاطرنشان کرد: مجلس آمادگی دارد در بحث بودجه به وزارت نیرو کمک کند و آماده دریافت پیشنهادات وزیر نیرو در این زمینه است.

برچسب ها وزارت نیرو

نظرات

captcha