شهادت امثال سید مقاومت مشعل فروزانی برای امت اسلامی شد

امام جمعه کرمانشاه گفت: شهادت امثال سید حسن نصرالله به مشعل فروزانی برای امت اسلامی تبدیل شده است که دشمنان را ناامید و دوستان را امیدوار می کند.

خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، حجت الاسلام حبیب الله غفوری در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه، با اشاره به سالروز شهادت شهید اشرفی اصفهانی به عنوان چهارمین شهید محراب که جامعه را در قول و فعل هدایت می کرد، اظهار کرد: این علمای پیرو مکتب اهل بیت(ع) عصمت و طهارت همچون مشعل هدایت جامعه و دنیای اسلام را هدایت کرده و آثار این هدایتگری را این روزها بعد از شهادت سید حسن نصرالله دیدیم که چه اتفاقات بزرگی در دنیا در حال رخداد است و شاهد گرایش به اسلام و اهل بیت(ع) هستیم.

وی عنوان کرد: دشمن تصور می کند با شهادت این عزیزان امت راه را گم خواهد کرد زیرا راهبر خود را از دست می دهد اما تجربه ثابت کرده و دیدیم که شهادت امام حسین(ع) بعد از 1400 سال همچنان مشعل فروزان امت اسلامی است و امروز تمام کره خاکی را فراگرفته است و روز به روز در حال تأثیرگذاری بیشتر است.

امام جمعه کرمانشاه گفت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند سید مقاومت یک شخص نبود بلکه یک راه و مکتب بود و این راه همچنان ادامه خواهد یافت آنچنانکه از گذشته نیز اینگونه بوده است؛ شهدایی که از دست دادیم هر کدام یک مکتب بودند. به همین جهت این تربیت شدگان مکتب اهل بیت(ع) خود یک مکتب هستند و زمانی که به شهادت می رسند این مشعل برای هدایت جامعه و امت اسلامی روشن می شود.

وی با اشاره به فتح الفتوح طوفان الاقصی که سالروز آن را پشت سر گذاشتیم و همچنین جمعه نصر گفت: این نماز جمعه به امامت امام مسلمین دشمنان را ناامید و دوستان ما را در دنیا امیدوار کرد و از عملیات وعده صادق بسیار تأثیرگذارتر و مهمتر بود. این فتح الفتوح نتیجه شهادت شهید سیدحسن نصرالله بود که اثر انقلابی و جهادی آن و صبر و تحمل و بی باکی در مقابل تهدیدات دشمن و زمینه سازی برای پیروزی امت اسلامی را رقم زد.

غفوری بیان کرد: حرکت های شجاعانه کم نظیری که در جبهه مقاومت و سراسر مجموعه کشورهای کمربند مقاومت در حال مشاهده هستیم به فضل الهی به دلیل مظلومیت مردم غزه و فلسطین و مجاهدت ملت اسلامی در آینده نه چندان دور منجر به نابودی رژیم صهیونیستی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

captcha