نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی:

ورزش موتور محرک توسعه و معرفی همدان است

همدان- نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: با پرورش قهرمانان و مدال آوران می توان توسعه و معرفی بیشتر همدان را به ارمغان بیاوریم.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا حاجی بابایی بیش از ظهر جمعه در جشنواره اسکواش همدان اظهار کرد: اینکه می بینم امروز خانواده ها به نسبت دوران ما بسیار بیشتر برای رشد جسمی و سلامت فرزندان خود هزینه می کنم بسیار خوشحال کننده است.

وی افزود: مشکل اضافه وزن در کودکان و نوجوانان ما به طور چشمگیری افزایش پیدا کرده و ورزش بهترین راهکار برای حل این موضوع است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توسعه ورزش در بخش همگانی و قهرمانی بسیار حائز اهمیت است، گفت: امروز تمام کشور و دولت ها هزینه های بسیار هنگفتی در جهت گسترش ورزش انجام می دهند و ورزش امروز به یک صنعت گسترده تبدیل شده است.

حاجی بابایی خاطرنشان کرد: در بخش همگانی هزینه کردن در ورزش سرمایه گذاری بوده و باعث کاهش هزینه در بخش درمان خواهد شد و درنهایت جامعه سلامت و بانشاط اجتماعی خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه هر ورزشکاری که پرچم کشورمان را به اهتزاز درآورد موجب افتخار است، بیان کرد: برای معرفی بیشتر و بهتر همدان ورزشکاران و قهرمانان ما می توانند در عرصه های مختلف ملی، آسیایی و بین المللی بدرخشند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امروز زیرساخت های خوبی در بخش ورزش در همدان ایجاد شده که می توانیم میزبان رویدادهای بزرگ ورزش باشیم.

نظرات

captcha