امام جمعه ساوه:

الگو پذیری از حضرت معصومه (س) رویکردی ارزشمند برای بانوان است

ساوه -امام جمعه ساوه گفت: الگو پذیری، تعصی و پیروی از حضرت فاطمه معصومه (س) رویکردی ارزشمند و قابل توجه به ویژه برای بانوان جامعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الااسلام جعفر رحیمی در خطبه های امروز نماز جمعه ساوه با تسلیت وفات حضرت فاطمه معصومه ( ص) اظهار کرد: حضرت معصومه ( س) در جهان اسلام جایگاه بسیار والایی دارد و نماد پاکی، طهارت و ولایت مداری است.

حجت الاسلام رحیمی با بیان اینکه حضرت فاطمه معصومه ( س) گنج ارزشمند اخلاق و ولایت مداری محسوب می شوند تصریح کرد: الگو پذیری، تعصی و پیروی از حضرت فاطمه معصومه ( س) رویکردی ارزشمند و قابل توجه به ویژه برای بانوان جامعه است.

وی تصریح کرد: امروز دنیای غرب تلاش می کند شعار تساوی زن و مرد را در دنیا مطرح کند، آیا در دنیای غرب این تساوی ادعا شده، واقعاً عمل شده است.

امام جمعه ساوه با بیان اینکه در اسلام نسبت به زن و علم آموزی زن الگوی آن حضرت معصومه ( س) ، حضرت زهرا ( س) و حضرت زینب ( س) است، ادامه داد: ایشان یکی از شخصیت های برجسته زمان خود و دومین فرزند امام کاظم ( ع) بعد از امام رضا ( ع) بود که در غبارآلودگی ها حق را از باطل تشخیص داد که ما باید الگو بپذیریم.

وی ادامه داد: نهاد خانه و مسجد باید ارتباط خود را با مدرسه تقویت نماید و ضمن عبور از مساعدت های سخت افزارانه ، ارتباطات نرم افزاری را با مسائل مدرسه مورد توجه ویژه قرار دهد.

نظرات

captcha